Volgens mij alleen nog bij Gulf en de BP.. In Putten zit de eerste GulfVraagje voor de tomosrijders uit Utrecht.
Waar kan je nog mengsmering aan de pomp tanken?
Ik kon altijd terecht bij de Texaco aan de Vondellaan, die is 4 maanden geleden dicht gegaan.
Gelukkig kon ik terecht bij de Tamoil aan de Briljantlaan, maar sinds vandaag is die ook gesloten..
Ben ik vanaf nu aangewezen om het altijd zelf te moeten mixen? of weet iemand nog een station waar ze dit aanbieden aan de pomp?
Mijn dank is groot!
Ja dat kan zeker wel, gezien je niet precies weet hoelang de vorige eigenaar de brommer had staan. Bij lang stil staan kan de olie in de brommix naar beneden zakken/samen met alle mogelijke troep in de tank. Voordat je bezig gaat met de keerring vervangen zou ik toch even de carburateur schoonmaken (staat wel in de wiki) en bougie vervangen. Als hij dan nog steeds moeilijk start met witte rook dan zou ik pas de keerring vervangen.Kan probleem trouwens niet komen doordat ik met reserve tank gereden heb en er residu voor verstopping heeft gezorgt?
Klinkt als een lekker krukaskeerring ja, maar het zou me niets verbazen als het ook ergens anders door kan komen.Vanmorgen kwam die echt heel erg lastig op gang, en toen die startte kwam er veel witte rook en olie uit de uitlaat. Dit lijkt me toch een lekke keerring of niet?
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten