gaatje in je zuiger maken?next vraag,
ik snap het voordeel van gaatje in je zuiger maken niet, is dat zodat er meer brandstof in je verbrandingskamer komt??
maar stroomt het er dan bij de compressieslag niet weer uit??
leg s uit wat je bedoeld.
gaatje in je zuiger maken?next vraag,
ik snap het voordeel van gaatje in je zuiger maken niet, is dat zodat er meer brandstof in je verbrandingskamer komt??
maar stroomt het er dan bij de compressieslag niet weer uit??
hoe weet je dan waar je dat gat moet maken want ik heb dus een snorzuigertZorgt ervoor dat de inlaat eerder op staat waardoor er eerder benzine aangezogen wordt. Zuiger gaat verder naar beneden en via je spoelpoorten komt de benzine boven de zuiger, er onstaat een explosie (door de juiste timing van de bougie). De zuiger knalt naar beneden en zuigt weer benzine.
Nee, je vervroegd alleen het moment van aanzuigen, EN dit geldt alleen voor membraangestuurde cilinders (niet de ei-cilinders).oke, dus gewoon een vergroting van je verbrandingskamer
als ik het goed begrijp.
Nee, bougie blijft hetzelfde, en het verschil tussen brom- en snorzuiger is dat de bromuitvoering voor de membraancilinder sleuven heeft aan de inlaatzijde en de snorzuiger dicht is (net als die voor poortgestuurde cilinders zonder membraan).moet je de bougie dan ook nog anders afstellen of kan dat niet??
ohja, wat is het verschil tussen een snorzuiger en een bromzuiger??
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten