is dit goed olie voor in het blok van mijn tomos flexer ?
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Nog een pakking erop jongeHey!
Ik had een vraag, ik heb net een nieuwe uitlaat (techno bos) onder mijn tomos s25/2 gezet.
Nu gaat die geen km harder :s, ik heb mijn sproeier ook nog niet vervangen. Dit moet ik nog doen.
Alleen ik vind het zo vreemd dat die helemaal niks harder gaat. Is dit normaal of heb ik de uitlaat niet goed gemonteerd?
Ik hoor het geluid ook niet uit mijn uitlaat, maar onder mijn motorblok vandaan komen. Nu dacht ik dat ik hem dan te los had aangeschroeft. Maar ik kan hem nieteens strakker schroeven. Nieuwe pakking is ook meteen erbij geinstalleerd.
alvast bedankt!
Oke dat maar eens doen dan, ik ben net bij een winkel geweest voor een nieuw stuurslot en die zegt dat die dingen heel makkelijk breken dus dat je er weinig aan hebt, is dit waar? Kan ik hem beter niet vervangen?Ik zou idd de voorvork eens helemaal uit het frame halen en dan met een doorslag het slot vanaf de binnenkant eruit tikken.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Mooi en helder antwoord. Bedankt!Ik vermoed dat de je grafiek bedoeld die ik ooit gemaakt heb. Die geeft enkel de capaciteit van de uitlaat weer, niet zozeer hoe ze presteren op een bepaalde cilinder.
In dit geval zal jouw originele cilinder niet voldoende kracht leveren om de volledige capaciteit van de homoet te benutten.
Zeker met jouw zware tandwiel verhouding 26-22 zal erg veel moeite moeten doen om op snelheid te komen. Ik denk dat je met een paar tandjes groter achterop nog steeds even hard gaat.
Overigens moet je niet verschillen van meer als 5kmh verwachten bij een tomos, zeker met ori cilinder. Zelfs met een dikke 70cc setup raak je krap aan de 75kmh.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten