ik heb de opvoer gedeelte gevonden er staat dat ik als ik de lucht begrenser er uit haal dat ik een grotere karbereteur nodig heb klopt dat of gebeurt dat al als ik die kop ga vlakken ? thx voor the info
Vele mensen halen de prop uit hun luchtfilters
Deze zit gemonteerd bij snorfiets.
Deze zit er niet in om te begrensen maar om zijn lucht lang te pakken, zodat deze niet teveel lucht pakt maar in een bocht. Zit ook in veel wegmotoren maar dan groter.
Je mag deze pas verwijderen als je een grotere caberateur monteerd met een luchtdoorlaat van 12 mm, De 9mm caberateur kan toch niet meer lucht pakken met origineel luchtfilter
ik doe nu gwn altijd met zelfde kracht vastzetten, zit die dan vast trek ik nog een paar x aan de sleutel (gek genoeg aat die dan altijd nog steeds mee, al is het moeizaamDan zit je al tegen het dol draaien aan. Dat je schroefdraad er op het oog goed uitziet, zegt niets, De moer "rangschrikt" de draad naast elkaar, maar deze kan al gedeeltelijk zijn losgeraakt van het deel van de as.
Kun je stekkertjes van binnenuit omzetten? Dan is dat het makkelijkst. Anders de hele unit van het spatbord losschroeven en dan de stekkers omzetten. Ik weet niet welk type je hebt?wat ik me wel afvroeg ik kwam er net achter dat mijn achterlicht is aangesloten op de fitting van het remlicht. is dit snel op te lossen oid. ik heb geen zin het spatbord enzo los te halen..
Allebei, als je het luchtfilter ook nog is ontgrenst dan gaat hij nog harder en trekt hij nog beter.heej,
ik heb nu een 14/9 carb op mijn snor tos zitten als ik er nu een 14/12 opzet trekt ie dan harder of heeft ie een hogere top?
Ik kan mijzelf niet voorstellen dat er iets uit valt te boren aan een plasic spruitstukje, maar dat kan aan mij liggen.Daar weten we niet veel vanaf (funtastic?)
Ik heb wel ergens gelezen dat iemand die uitboorde ofzo. Wacht ff, ff zoeken.
Edit: hier: viewtopic.php?f=24&t=9566&hilit=persoon" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten