[ Post made via Mobile Device ]

Aan je achterbrug zoals hieronder
Help, ik wil graag een zijstandaard maar waar moet ik deze dan bevestigen?
Ik zie nergens gaten ofzo...
thnx
Uitlaat en poorten zitten niet verstopt? Welk type uitlaat heb je erop zitten (kat versie met hitteschild of sigaarmodel)? Het weinig vermogen hebben kan daarmee te maken hebben en ook het uitvallen omdat de motor bij een dichtgeslibde uitlaat zijn gassen niet kwijt kan.Beste allemaal,
Ik heb een Tomos Quadro A3 elektrische start. Nu heb ik hier een probleem mee.
Zodra ik de Tomos (elektrisch) start, start de motor gewoon. Alleen zodra ik gas ga geven komt hij vrijwel niet vooruit.. Lopend ben je sneller in principe. Als ik dan mijn gas los laat valt de motor weer uit.
Dit probleem speelt echter soms op en dus niet altijd.. Heel vervelend als ik ergens probleemloos naar toe rij en lopend terug moet. Heeft iemand hier een idee waar dit aan kan liggen?
Ik ben al bij de brommerboer geweest, want heb zelf twee linker handen. De reparatie zou mij 100 tot 150 euro gaan kosten. Nu heb ik dit er niet voor over, mocht het echt een gedoe zijn gaat de Tomos gewoon de verkoop in.
Ik zal zo even googlen hoe ik kan checken of de uitlaten en poorten verstopt zitten, iig bedankt voor de tip! M'n Tomos heeft een sigaarmodel uitlaat. Wel komt er juist erg veel rook uit mijn uitlaat, weet niet of dat info is waar je wat aan hebt.Uitlaat en poorten zitten niet verstopt? Welk type uitlaat heb je erop zitten (kat versie met hitteschild of sigaarmodel)? Het weinig vermogen hebben kan daarmee te maken hebben en ook het uitvallen omdat de motor bij een dichtgeslibde uitlaat zijn gassen niet kwijt kan.Beste allemaal,
Ik heb een Tomos Quadro A3 elektrische start. Nu heb ik hier een probleem mee.
Zodra ik de Tomos (elektrisch) start, start de motor gewoon. Alleen zodra ik gas ga geven komt hij vrijwel niet vooruit.. Lopend ben je sneller in principe. Als ik dan mijn gas los laat valt de motor weer uit.
Dit probleem speelt echter soms op en dus niet altijd.. Heel vervelend als ik ergens probleemloos naar toe rij en lopend terug moet. Heeft iemand hier een idee waar dit aan kan liggen?
Ik ben al bij de brommerboer geweest, want heb zelf twee linker handen. De reparatie zou mij 100 tot 150 euro gaan kosten. Nu heb ik dit er niet voor over, mocht het echt een gedoe zijn gaat de Tomos gewoon de verkoop in.
Veel blauwe rook, heb gewoon getankt bij het tankstation. Zal hem morgen proberen vol te gooien bij een andere pomp In ieder geval bedankt!Veel rook, is dat wit of blauw of een andere kleur? Indien het wit is, is de krukaskeerring aan de versnellingsbakzijde defect en wordt er ATF verbrand (olie in de bak). Blauw is teveel 2takt olie in de brandstof. Zwart is onvolledige verbranding.
Die tandwielen van mijn kopelingshuis staan krom en zijn gescheurd en daardoor stuiten de tantjes niet mooi in elkaar en omdat ze krom zijn duwt de kopeling de middelste 2tantwielen in je blok aan de rechterkant naar buiten en klemt het in de lager van van mijn rechter karter kap ( denk ik )
Zou dat de reden kunnen zijn dat mijn kickstarter vast komt te staan ?
Als vast bedankt !!
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten