een andere vraagjehij kan maar op 1 manier kijk maar is goed!
ja op google ik kan niks vinden over die industrielak dus zou echt niet weten hoeveel ik het moet verdunnen!Dat kun je vast en zeker gewoon met Google vinden.
[ Post made via Mobile Device ]
Ik heb het zelf kort geleden gedaan, en mijn methode was: gewoon met een kleine schroevedraaier in het rubber prikken en er uit wippen.heeft iemand een goede tip hoe je de vortandwielkering eruit haald? ik heb er een beetje moeite mee.
alvast bedankt
idd altijd die priegel dingen zijn teering werk vind ik ook.dat merk je vanzelf denk ik wel :O
gelukkig heb ik die krengen nog nooit hoeven te vervangen... want heel precies en netjes sleutelen gaat met mij niet samen
nog 1 klein vraagje
die bout je ervoor zorgt dat je atf olie niet je blok uitloop , onder in je rechter carter. die krijg ik niet vast. als hij er helemaal in zit en ik draai dan blijft die maar draaien, het schroefdraad van de bout is goed en zover ik kan zien van de carter ook . iemand een idee hoe dit kan en of ik dit kan oplossen? , zal ik er anders een moertje aan de andere kant van binnen opdraaien als het kan ? of is dat niet slim?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten