Ik ben al wel een aantal keren aangesproken over dat mijn brommer teveel geluid zou maken. Dit komt door mijn powerfilter.De herrie zullen ze niet heel snel over klagen, mijne maakt echt een takkeherrie (zelfgemaakte open filter) en ben er nooit direct op aangesproken dat ie teveel lawaai zou maken. De snelheid zou een probleem kunnen zijn, maar die moet je gewoon een keer met een digiteller of gps meten. Als je dan boven de 45 uitkomt heb je met je snor kans op een boete.
Een fietser hoort aan de kant te gaan, als de situatie dat vereist. Gebruik ook je claxon, als ze niet aan de kant gaan!!ja dat klopt maar als je niet sneller kan en met moet er achter blijven hangen is er ook 3x niks dan zit je hun op de hielen en zelf schaam je gewoon kapot
Dit klopt niet helemaal. Als je snorbrommer op de rollerbank komt en deze harder gaat dan 45 km/h (dit is ongeveer 55 km/h op de tomosteller) dan pakken ze gelijk je papieren af en dan moet je hem weer orgineel maken en laten keuren. Dan krijg je weer je papieren terug. Dit heb ik laatst ook gehad en toen ging mijn snortomos 70 km/h op de roller. Als dat binnen 2 jaar voor een derde keer gebeurd dan ben je volgens mij je brommer kwijt. (weet ik niet zeker)Je kan ook je kentekenbewijs kwijtraken als je binnen 2 jaar 3 keer een te hoge snelheid haalt op de rollerbank, voor snor is dat 45 km/u, voor brom 65km/u. Dan moet je de brommer weer origineel maken, en binnen 4 weken opnieuw laten keuren op het politiebureau. Dan krijg je je kentekenbewijs weer terug.
Zolang jij geen kentekenbewijs hebt, mag je dus ook niet rijden. Vaak krijg je ook een rij-ontzegging. Vaak krijg je die al bij 2 keer te hard.
Doe er sproeier 55 in, want inrijden met een te kleine sproeier is nooit goed. Bedenk wel dat 60 km/h op de teller eigenlijk ongeveer 54 km/h echte is.Luitjes,
Ik wou even terug on topic komen als dat kan .
Ik heb gisteren mijn airsal 50cc erop gezet, alsmede het schuine spruitstuk etc. Tot mijn verbazing reed de brommer als een beest met 60km/h op de teller. Ik zet et waarschijnlijk een groter tandwiel op 28 ipv 24 voor iets meer trekkracht.
Er zit echter slechts een sproeier met maat 53 in, waarvan ik denk dat deze veel te klein is. Mijn bougie is licht bruin, toch maar even 55 proberen?
Daarnaast heb ik er best een tijdje met volgas mee gereden zonder me te beseffen dat ik nog moest inrijden :O . Is dit erg? En hoe kan ik het bestte inrijden?
P.s. tomos s25: hoe rijd jij je airsal in
[ Post made via Mobile Device ]
De cilinder eraf halen en kijken of er geen strepen/inkepingen/krassen in de cilinder of zuiger zitten.Hoe kan ik nagaan of de cilinder al schade opgelopen heeft? :s
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast