haha ja kloptAlles is mogelijk alleen de vraag is hoe
mischien weet die gene dat die ook die neon op ze tomos heeft want het lijkt me wel ongelofelijk gaaf!
haha ja kloptAlles is mogelijk alleen de vraag is hoe
hallo,Als je zoiets op een tomos wil, heb je sowieso een accu nodig. En volgens mij hebbe die flitslichjes soort van weerstandjes/regeldingetjes, zelfde als bij een knipperlicht. En denk dat je ook een gelijkrichter nodig hebt.
Natuurlijk een zekeringtje zodat als er iets gebeurt niet gelijk je lichjes doorbranden.
is heb in begin gezegt dat ik nit zo kei ben in brommers beginner dus dan vind ik niet dat je mij zo moet af te zeiken ik vraag het omdat ik het zelf niet kan vinden antwoord dan niet op mijn vraag ok?gast jij vraagt echt elk klein dingetje, vervolgens vraag je weer wat anders en daarna weer wat anders.
volgensmij heb je in totaal al 5x gevraagd of een stroboscoop of neon op je tomos kan.
het is al uitgelegd. een GELIJKRICHTER gebruiken.
is genoeg over te vinden. is gewoon de basis van electronica... wisselspanning omzetten in gelijkspanning.
is dit al te moeilijk voor je begin er dan gewoon niet aan.
als ik over een nieuw onderwerp begin dat betekend tog dat je op dat andere geen antwoord meer kan geven en ik kan niks aan doen dat alles achter elkaar doen als eerder had geweten had ik eerder in 1 topic geschrevenHaha je gaat gewoon door.
Wat jij allemaal door elkaar, stroboscoop, neon stage6 teller echt niet meer bij te houden.
ja beetje rare vraag als ik zeg past deze op tomos zeggen ze tog automatich nee maar stage 6 passen er ook niet p en hebben sommige hier welik zou zeggen: stuur een mailtje naar josdijkman
ja beetje rare vraag als ik zeg past deze op tomos zeggen ze tog automatich nee maar stage 6 passen er ook niet p en hebben sommige hier welik zou zeggen: stuur een mailtje naar josdijkman
mijn enigste vraag is weet iemand of deze op batterij of accu werkt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten