dank u allen, maar je moet wel bedenken dat deze mt niet helemaal in orde is, de voorem werkt niet ,de voorvork veert niet meer en staat muurvast,en ook de km teller werkt niet meer,de olietank is eruit gehaalt en hij ziet er verschrikkelijk lelijk uit,
ik heb dus wel een koper voor het frame die alleen morgen kan komen en ik moet hem nog strippen, dit strippen gaat helaas nu niet want ik zit op het moment niet thuis en ben nu het hele weekend in een andere woonplaats omdat ik hondenoppas ben bij m'n vriendin die in het ziekenhuis ligt, ik had de koper aangeboden om morgen vanaf 16:00 te komen omdat morgenochtend de honden pas opgehaalt worden en ik dan wegkan, krijg ik toch nog een mail terug of die om 9 uur s'ochtends kan komen
maar mocht het frame niet doorgaan dan heb ik misschien de plannen om hem zelf een beetje op te knappen,ik wil er iig dan niet veel geld aan uit geven.max 100 euro en dan probeer ik hem te verkopen voor 300 euro,dat moet toch wel lukken voor een mt met kenteken?
kijk ook even bij mijn nieuwe Honda MT project..