maar ook en tipje: 1 of 2 kker flink (maar met beleid) tikken tegen de tapeindes. hierdoor schrikt als het ware de roest los of zoiets. werkte wel bij mij

daarna met een griptang proberen de tapeindes los te draaien.
Met een iets kleinere buis of pen eruit tikken of persen.Moeten er voor de krukaslagers zitten (dus tegen de wangen van de krukas aan) want ik heb mn blok net opengetrokken maar ze zijn niet aanwezig, Ik heb een oud type brommer blok (A35). Wel zit er tegen de krukaswang een opstaanrandje
en bij het plaatje hieronder - daar staat onderaan een tandwiel, daarin zitten 2 naaldlagers. Hoe kan ik die in godsnaam eruit krijgen :p?
Wel vaag dat je je stuur niet onder controle kan houden als je met 40 over drempel gaat, lutser
''Doe je dit niet, ben je een eigenwijze big.''
oke bedankt, weet je misschien ook waar ik zon sleutel schakelaar kan halen??Tuurlijk, je kan ook zelf heel makkelijk een contactslot maken, alleen daar zijn de meesten te lui voor, je hebt gewoon dat knopje wat je indrukt als je je motor uit wilt zetten, die kan je gebruiken, daar bijv. een sleutel schakelaar tussen zetten in plaats van het drukknopje.
hoeveel harder wil je rijden??Omdat ik nog een pindabrein ben en nergens anders kan vragen zowat
Heb ik de vraag... Ik wil de topsnelheid verhogen op mijn tomos..
Daarvoor kom ik met de vraag..Welke uitlaat zal ik halen...
Ongeveer 65-70hoeveel harder wil je rijden??Omdat ik nog een pindabrein ben en nergens anders kan vragen zowat
Heb ik de vraag... Ik wil de topsnelheid verhogen op mijn tomos..
Daarvoor kom ik met de vraag..Welke uitlaat zal ik halen...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Olgierdadze en 3 gasten