ja over 10 minuten heb je een foto;)zolang hij niet al te scheef hangt maakt het niet uit maak is een foto en stuur die is ff
ja die stage 6 is wel vet he ik denk ook dat ik hem er weer op doe xdja hij zit ercht maar waarom niet meer die stage6 luchtfilter:D en probeer is een kleinere sproeier bijv 80 ofzo met wlke deed ghij het beste?
ja maar als die verzuipt houd die tog niet in ?dan verzuipt die probeer is sproeier 80 ofzo
mijn setup isals die verzuit gaat die juist niet hellemaal vol dat had ik ook ik dacht liever verzuipen dan te arm maar met verzuipen ging die maar 30 ofzo dus toen 10 maten kleinere sproeier nu is die iets te klein maar gaat wel als een idioot dus gewoon ff sproeiertje 80 erin doen ofzo mag ik je setup percies weten
wat heeft het voor nut om een temperatuur teller erop te doen?ik wil binnekort een temeperatuur meter op mijn tomos hebben maar kan deze http://www.euroscooters.nl/shop/stage6- ... c0db166aae er gewoon op en zit er dan zo soort ringetje onder je bougie?
heb wel gelezen kabeltje om bougie en dan moet lukken alleen ff kijken of op batterij is of op accugewoon kijken hoe warm me cill wordt dat ikg een vastloper krijg maar weet iemand het?
dat weet ik zo niet staat dat er niet bij anders stuur even een mailtje;)dus die stage6 is zo soort kabelschoentje om je bougie heen en klaar zit dat er ook al bij?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten