sjaggerijntjes gegeten?beetje jammer van het snel gas dat hebben al die sprinter ook al niet echt orgineel
Nja mijn ervaring is iig toen ik eerst een standaard tomos gashendel op mijn sprinter had zitten en daarna snelgas erop gezet met dezelfde setup dat het geluid aardig verschilde, dit kan ik ook fout hebben hoor, maar het viel me wel toen erg opWat is dat nou weer voor een onzin, alsof ie door snelgas een vetter geluid maakt. Enige verschil is, dat je iets verder moet draaien wat 1/10 van een seconde duurt en je hebt hetzelfde geluidJa klopt, die lak is echt nog helemaal top, de vorige eigenaar wist van poetsen![]()
Snelgas vindt ik persoonlijk erg lekker omdat je maar een heel klein beetje gas hoeft te geven en dan is de gasschuif al vol open, dit resulteerd in een leuk geluidje
Nou het is nou niet echt een grote verandering in het geluid, maar het is gewoon ietsjes anders als je volgas wegtrekt, maar dat is mijn meningSnelgas is gewoon vet,
Het staat stoer en gas reactie is gewoon fijn!
Als mijn project gaat beginnen dan wil ik er ook een
Maar is het echt zo dat je geluid daardoor veranderd ?
Dit wordt gewoon een snel blokje wat ik er soms onder doe, ik heb geen 2 tomossen dus waarom zou ik in hemels naam een 2e homoet kopen?Nu zie ik het, maar ga je dit blokje ook uiteindelijk onder je schooltomos doen? En je koopt dus nog een homoet?
Nja het is niet zo zeer ombouwen en ik heb ook niet neits te doenheb je niks te doen ofzoaf en toe blokje ombouwen en dan ff rijden zonde van je tijd en zonde dat dan een tij 1 blok stil licht
dat nog nieteens want hij heeft ze certi nog nietheb je niks te doen ofzoaf en toe blokje ombouwen en dan ff rijden zonde van je tijd en zonde dat dan een tij 1 blok stil licht
Wow zigie wat een nuttige opmerking dat wisten we nog nietdat nog nieteens want hij heeft ze certi nog nietheb je niks te doen ofzoaf en toe blokje ombouwen en dan ff rijden zonde van je tijd en zonde dat dan een tij 1 blok stil licht
ik zei t omdat ingmar zei, ander blokje er onder, ff rijden dan weer ander blokje er onder maar zo is het niet echtWow zigie wat een nuttige opmerking dat wisten we nog nietdat nog nieteens want hij heeft ze certi nog nietheb je niks te doen ofzoaf en toe blokje ombouwen en dan ff rijden zonde van je tijd en zonde dat dan een tij 1 blok stil licht
Het blokje komt toch pas af in de zomervakantie ofzo, het heeft neit echt prioriteit, en ik ben inderdaad nog geen 16 en heb geen certificaat dus ik mag niet legaal de weg op.ik zei t omdat ingmar zei, ander blokje er onder, ff rijden dan weer ander blokje er onder maar zo is het niet echtWow zigie wat een nuttige opmerking dat wisten we nog nietdat nog nieteens want hij heeft ze certi nog niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten