ik heb dat stukje teruggebogen, maar krijg die moer met geen mogelijkheid los..? (ketting is eraf)Dat stukje moet je terugbuigen, dan kun je de moer losdraaien met een passende sleutel. Vergeet niet de ketting te blokkeren (bijvoorbeeld door een stok tussen de achtervering en het achterwiel te steken).
Ik heb vandaag een nieuwe gaskabel gemonteerd. Het gas blijft nu niet meer hangen. Nog een vraagje; toen ik de oude gaskabel er nog op had was mijn bougiekleur altijd zwart/nat(dus een te grote sproeier), heb 48,50, en 52 geprobeerd. Met 48 wou die haast niet eens aan. Heb er nu 52 inzitten icm met de nieuwe gaskabel is de kleur nu koffiebruin in het midden en aan de zijkanten nat/zwart. Als ik nu sproeier 50 zou monteren, zou het motorblok dan wel normaal stationair lopen?Ik heb vandaag m'n homemade brommerblok onder m'n snor gehangen. Heb een standaard(brom) setup. Heb alleen een probleempje; als ik choke inklik en ik kick dan gaat ie binnen 3 kicken aan, alleen het motorblok draait op volle toeren. Als ik de choke dan terugklik, en ik geef gas bij, valt ie meteen uit. Wie of wie weet misschien wat het zou kunnen zijn?
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten