bedankt voor de reactie, ja dat weetik maar ik bedoel eigenlijk die buis waar doe oren omheen zitten,maar ik ben er al uit ondertussen , het is idd 1 buisdeel 1 zijn die oren waar je lamp aan vast zit.....zijn losse delen
Bij de fietsenmaker zijn die steunen wel te krijgen, bij de bromboer ook. Je kan ze samen vastdraaien met de achtervering aan de achterbrug of bij de achterwielmoeren. Een zitje zou dan ook prettig zijn. Kijk maar eens naar die " broodjes".Ik rijdt vaker met mijn broertje achterop maar die krijgt dan lamme benen, en wil hij zijn voeten bij mij op de steuntjes zetten, maar dit vindt ik maar irritant. Bestaan er geen voetsteuntjes voor een passagier achterop? En zo ja waar kan ik ze kopen?
Schroefjes losdraaien en dan de draden eronder monteren.Ik heb net een gelijkrichter gekocht:
de grijze stipjes zijn schroefjes en de rode streep die zit daar gewoon
hoe sluit ik deze aan? Het is voor een gelijkstroom claxon
ik kan geen antwoord geven, maar wil ook mn achterbus vervangen en ook mn voorvork lagers misschien, slijten die snel, je voorvork lagers?ik ehb alleen nog nooit me achterbrug los gehad ofzo dus wetniet of dat gaat lukken , maar is dat verder gevaarlijk ofzo die speling? en waar zitten die kogellagers in een achterbrug? ik weet wel hoe je die dingen moet vervangen want ik heb gelukkig met succes die lagers ook bij me voorvork vervangen
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten