Waar staat dat? wat is je bron?de endy
deze is meer voor 50 cc gemaakt en een technigas ook voor 70 cc
ja, praatpaal heeft m geloof ik op een 70cc gehad maar dat werkte niet zo lekker...maar ik wil dus een technigas of een endy op me 50cc snel...maar ik wil weten welke ik beter ken kopen want endy en technigas zijn ongeveer even duurWaar staat dat? wat is je bron?de endy
die endy doet het beter op 70 als op 50 vriend..
Ik heb hem zelf gehad.. en getest op mijn 50 en op een vriend zijn 70.. nou en of die het doet..
Ik zou voor de endy gaan.. je hebt geen gezeik dat er maar tot 300 mm achterveren op kunnen omdat die uitlat lekker ver naar buiten staat en het er echt gruwlijk uitziet. Ik heb hem getest op mijn standaard Cil en dat reed niet echt "Chill" en toen hebben we hem getest op een 70cc eurokit en dat reed als een gek..ja, praatpaal heeft m geloof ik op een 70cc gehad maar dat werkte niet zo lekker...maar ik wil dus een technigas of een endy op me 50cc snel...maar ik wil weten welke ik beter ken kopen want endy en technigas zijn ongeveer even duurWaar staat dat? wat is je bron?de endy
die endy doet het beter op 70 als op 50 vriend..
Ik heb hem zelf gehad.. en getest op mijn 50 en op een vriend zijn 70.. nou en of die het doet..
Doet die het ook goed onder.ja ik heb 50cc dus dan rijdt ie niet chill toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten