Draai je wiel ff om.Beste mensen na mijn aanrijding heb ik het oude model voorvork vervangen voor een nieuw type voorvork. (deze heb ik gekregen daarom nieuw type) Maar nu zit dat ''palletje'' waar waar dat remsegment inschuift zodat hij niet mee kan draaien, zit bij mij aan de linkerkant ??!?!?! Dit hoort toch rechts te zitten kan je die poten wisselen ??
Als je goed afstelt zal je ongeveer even hard optrekken, maar dan wel naar hogere snelheid dan 25 natuurlijk.Hoe hard ga ik ongeveer met standaard setup, standaard snel uitlaat achtertandwiel 28 en puch hd kop? trek ik net zo snel op, minder of zelfs beter met 28 achtertandwiel en puch hd kop dan met 31 tandwiel en snorkop. (snor tomos).
ik heb nu al standaard snel, moet ik dan nog iets anders afstellen?Als je goed afstelt zal je ongeveer even hard optrekken, maar dan wel naar hogere snelheid dan 25 natuurlijk.Hoe hard ga ik ongeveer met standaard setup, standaard snel uitlaat achtertandwiel 28 en puch hd kop? trek ik net zo snel op, minder of zelfs beter met 28 achtertandwiel en puch hd kop dan met 31 tandwiel en snorkop. (snor tomos).
Ik heb met de setup wat jij daar noemt 50 gehaald op de tomosteller, gemiddeld zal je met die setup 45 gaan ofzo.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten