ghahahhaha, is waldolientjeIs dat jouw vriendin ziggy op het 1e filmpje? Geil wijf
zuiger gaten uit geboort? wat bedoel je daarmee? en de uitlaatpoort kan je 67% van de boring van je cilinder maken dus bij mijn cilinder is dat 44x0.67 en bij jouw cilinder(50cc) is dat 38x0.67ik zag bij jou op die foto dat je bij die 50cc die zuiger gaten had uitgeboord zeg maar.
maar mij zijden ze dar geen zin had?
heeft dit wel zin? zoja waamee?
en hoe breed kan je je uitlaarpoort maken?
ik heb nu aan elke kant een halve cm over kan dit nog verder?
owja klopt, ik had ze even breed als de inlaat in mn cilinder gemaakt, geen idee of het zin had, want ik had er nog veel meer aan gedaan(uitlaatpoort een halve centimeter omhoog gehaald tot ik blowdown 30 had en nog wat dingetjes zoals inlaat flowen.dankje!
bij die zuiger gaten (die gaten bij een 50cc bromzuiger) die zag ik dat bij jou uitgevijlt(gefreest waren) maar heeft dat zin?
dankje, en ja ik heb zegmaar het spijltje bij de inlaat in een punt gefreest, daardoor heb ik een zieke gasreactie met die cilinder, alleen bij mij trekt die voor geen hol op, komt omdat mn blowdown VEULste hoog is gheheinlaat flowen?
wat bedoel je daarmee.
uitlaat hoger hoeft niet aangezien het maar een cross is en ik alleen hard moet trekken. trek nu al dirtbikjes uit <O~
maar heb je nog tips om hem nog harder te laten trekken. met cilinder tunen wat ik er nog meer aan kan doen?
kop heb ik al gedaan mar liep er alleen maar slechter door.
verder vette tomos trekt goed op!!!
ja dat bedoel ik, dus gewoon dat middenstuk in je inlaat in een punt frezen aan de membraam/spruitstuk kant! dus dat het mengsel niet word tegen gehouden maar door de punt sneller gaat stromen.spijltje in een punt gefreest?
bedoel je dat midden stuk in je inlaat?
hoe moet je zo'n koppeling zelf maken?
naar bovenoke .
maar moet die punt als die op het blok zit en je zit op het zadel naar boven of onder?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast