Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
klopt die voetsteunrubbers scheuren heel snel, volgens mij komt dit omdat het rubber te lang is voor de fitting waar hij in glijdt. ook weet ik dat wanneer je de rubbers van de fitting afhaalt je de metalen fitting aan het uiteinde het beste een beetje rond kan schuren, hierdoor scheurt het rubber minder snel ( en mischien iets inkorten als je wilt )Voetsteunset Zwart 2 stuks tomos € 9,50, verkopen ze bij scooterenminibikeshop.nl, maar deze raad ik je NIET aan, ik had ze, die rubbers scheuren ontzettend snel, ik heb er inmiddels maar weer mn beschadigde tomos rubbers opgezet want die zijn beter![]()
ik kan wel lassen uiteraard daar gaat het niet om maar als het niet hoeft dan doe ik het niet. aan een voorvork lassen vind ik altijd een beetje euhm, gevaarlijk...Ik dacht namelijk dat puch voorvork hetzelfde was als tomos...Puch voorvorken passen niet op een tomos, lengte van de pen is anders, het is wel pas te maken, maar daarvoor moet je kunnen lassen
Ingmar zegt:
kickboxer he, lenige benen
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
heb maar één lenig been en dat is me 3e
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
Oke dankjewel, rijdt dit ook beter of niet? En 2.50 voorband met Aero voorspatbord? Gaat dit ook?Jep.
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
Ik zal eens kijken wat dat polini membraantje gaat schelen dan..polini scheelt in gasreactie en klinkt (uit mijn gehoor) feller.
en 2.50 past. denk ook met aero ding.
het voelt stabieler aan (bij mij)
oke dankjewel, zoals hierboven geschreven, ik ga het proberen! als het niet past jammer dan, heb ik een reserve bandje voor achter.2.50 banden kan ik je zeker aanraden, rijdt vele malen lekkerder.
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Zullen we het is hebben over die aftandse gele Evo in het overige brommers topicja doe dat,..
ebbo heeft nog wel een gare senda staan.. mag je vast wel zn agterbrug+wiel van hebben, tog ebbo
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Haha ja dat klopt zeer zeker dat komt mischien ook nog wel, ben deze week begonnen met mn niveau 4 MBO autotechniek opleiding in Apeldoorn dus dat komt allemaal helemaal goed haha. Er is ook een brug waar lekker gesleuteld kan worden en een testbank, maar eens vragen of het tomosje er een x op mag.Beun er gewoon een achterbrug + wiel van een Senda opDan heb je pas echt een leuke achterband
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 4 gasten