maat 64 denk ik.. Maar je kan beter de 14/12 nemen aangezien 15/15 een beetje teveel van het goede is. Het zuipt ook nog eens meer, extra toevoeging is dat je dan iets meer trekkracht en een leuker geluidje hebt. Maar aangezien je ook nog eens een tecno cc hebt, wat al een beetje lawaai maakt, kan dat een beetje enthousiasme opwekken bij de politie

.
Maar je kan inderdaad beter een 15 mm spruitstuk gelijk kopen wil je in de toekomst toch die 15/15 carburateur kopen. Als het goed is heb je dan ook een gat in het midden van het spruitstuk, vanwege een aparte toevoer van mengsmering wat op de nieuwe modellen zitten waar dat met een slangetje verbonden zit etc etc etc. In ieder geval, daar moet je dan eventjes een boutje met een ringetje in doen en dan is dat ook weer gas/luchtdicht. En dan moet je wel een schuin spruitstuk kopen he! Geen recht, alhoewel dat betere prestaties schijnt te hebben, maarja je wilt ook wel eens wat veranderen en dan kan je weer die carburateur weer onder dat frame vandaan zien te halen...
Je kan beter ook een 50cc puch hd kopje kopen op
www.jarnos-puch-shop.nl en dan kan je daar leuke cilinderkoppen halen. Ik zou de 50cc R.G.D HC 38mm nieuw model halen. Ik heb daar goede ervaringen mee, veel trekkracht(!). Dus ja, maar je kan ook tomos imitatie cilinderkoppen

kopen voor 60 euro kopen, terwijl die puchkoppen incl. verzendkosten maar 30 euro kosten

.
Veel succes!
Groet,