ik weet niet hoe dat moetMooie foto,
maar als je je kop afvlakt trekt hij een stuk sneller op he.
miss dat dat een idee is?

ik weet niet hoe dat moetMooie foto,
maar als je je kop afvlakt trekt hij een stuk sneller op he.
miss dat dat een idee is?
ik heb een 33 op gehad, maar dan maakt hij te veel toerengroter tandwieltrek tie ook sneller
hoe krijg ik die eruit? want hij zat vrij goed vastDat kunstof witte busje kun je er gewoon uitroppen en een nieuwe in zetten.
thx ik zal het eens proberen morgen, waar zou ik ze kunnen kopen als ik hem kapot maaken je kan ze ook nieuw los kopen en heb er anders ook nog wel eentje voor je liggen
ik koop die altijd bij een oude fietsmaker die heeft ze nogthx ik zal het eens proberen morgen, waar zou ik ze kunnen kopen als ik hem kapot maaken je kan ze ook nieuw los kopen en heb er anders ook nog wel eentje voor je liggen?
Je tellers kloppen niet. Ook kan je met een techno cc lang niet zo hard als met een estoril. Dus of jou tellers kloppen niet of jij zit hier flink te overdrijven. Ik denk allebei. Techno cc trekt ook harder dan een estoril, omdat een cc een laagtoerige powerband heeft en de estoril middeltoerig ligt kwa powerband. Klopt dus helemaal niets van jou verhaaltje, Je haalt de echte 75 ook niet met een techno estoril en een standaard 50cc.je kunt het beste op een 14/12 cabrateur een sproeier 60 doen
zie zoals mijn oude tomos ( heb er twee ) is wel al wat oude foto maar de zwarte ziet er nogsteeds zo uit
alleen dan met tecno estoril trugloop en de groene een tecno cc circuit uitlaat
Groene tomos : ( deze trekt iets zachter )
14/12mm dellorto std cabrateur
50cc snel airsal
50cc org cilinderkop ( gevlakt )
tecno cc circuit uitlaat.
Top = 74
Tomos zwart: ( deze trekt harder )
14/12mm dellorto std cabrateur
50cc orgineel tomos a35 2006
cilinderkop nu nog 50cc org morgen hogedrukkop 65cc
uitlaat is een tecno estoril trugloper
Nieuwe buddyseat
nieuwe teller ( gaat klokje rond tijdens het rijden)
Top = 73/74
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten