Dat bwaaop is dat je sproeier te klein is, niet te groot! Te groot is prrrrt.ja idd, ging ff naar scooter winkel met gereedschap en steeds ff sproeiertje testen, uit eindelijk zit er nu 58 in, miss mag ie nog wel ff 1 groter of kleiner, volgas rijd ie goed. alleen optrekken soms doet ie dan whapppp, miss teveel?
zo ie zo beter! me zus is er nu mee te werk gegaan en ze was 20min te vroeg dus goed teken
Heb je dat zwarte kapje met gaasfilter erop of een powerfilter? Zo ja dan is het aanzuig geluid uit de inlaat van de carb, heb ik ook namelijk en ik heb het getest, conclusie: GEEN valse lucht. Als je het originele tomos filterboxje erop hebt dan kan het valse lucht zijn ergens, moet je ff deo test doen.Ik hoor wel iets van valse lucht maar geen gepiep ofzo, wel geblaas als ik langzaam kick? waar kan dat zijn want cilinder en pakkingnen zitten goed, na andere carb heb ie dat??
Ja als hij aanstaat dan gewoon deo spuiten op de aansluiting van de carb op spruitstuk en waar het spruitstuk op de cilinder gaat en de voetpakking en koppakking.Zal mischien morgen ff filmpje maken, maar deo test ? gewoon beetje deo spuiten ofzo?
als hij aanstaat? gr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast