Ik zou ook eens je spruitstuk uitveilen of uitboren, dat wil ook wel een stukje helpen.Luchtfilter : own made, Gaasjes met spons
Carburateur : 15/15 SHA Dellorto
Spruitstuk : 12mm
Cilinder : std
Cilinderkop : std , word bromkop
Uitlaat : Endy Reverse
Tandwielen : 26/24
Ontsteking : snor, word nog brom
top is nu 60km/u
ik hoop de 70km/u te halen als ik die bromkop en brom ontsteking heb
met dat 12mm spruit erop niet!ja gaan we oook nog doen, en zijn top is 55 hoor
tomospower1, je hebt nou echt de grens bereikt. Ga lekker maar samen met Boekbak spelen, want je krijgt maand vakantie.er staat SETUP en dat betekent wat je er onder hebt hangen!![]()
stil maar bandoppompbak
OMFG Hellracer, als je eens je hersens gebruikt kan je zien dat ik als eerste offtopic ga, dus ik verdien een maandban ofniet soms? Nee, jij hebt nog niet de waarschuwingen gehad die tomospower1 heeft gehad.
Als je mij nou een ban geeft, best hoor maar dan zie je mij hier niet meer terug, en dat komt dan door jou en je admin gedrag. [b[Ik geef jou geen ban. Ook geen waarschuwing nou.[/b]Ik geloof dat iedereen op een forum het leuk zou vinden als een admin zich niet zo blootstelt zoals jij dat doet : mensen voor schut zetten.Mensen voor schut zetten? Is een leuke kant van het Tomosforum niet dat je gewoon hier als nietswetende "beginner" altijd positief advies kan krijgen over kwesties die hij/zij in vraagstelling brengt?Is het niet zo dat de crew het forum moet onderhouden,en dan 2 vrienden die gaan lopen chatten over onzinnige dingen moet aanpakken?Als dat idee achter het tomosforum zo is ben jij dat idee voor mij en voor aardig wat anderen aan het verzieken DMV jou achterlijke gedrag.Achterlijk gedrag? Zoals ik al zei tegen Tomospower1 ik doe alleen mijn werk, je kan het heel bont maken voordat je een waarschuwing danwel ban krijgt. Tomospower1 heeft vele kansen gehad, sinds en voor de toepassing van het 234-waarschuwingsysteem Je kan best een post verwijderen en anders iemand eerst met een pm aanspreken hierop, ik zie namelijk niet in dat jij iemand geen pm stuurt voordat je hem een maandban oplegd.Wat weet jij van dat ik zomaar mensen ban? Ik heb na de vele waarschuwingen danwel via het forum danwel via MSN Tomospower1 op de hoogte gebracht hoe wat en waarom. Niet acceptabel gedrag voor een admin dus.Niet acceptabelZelf ben ik ook admin geweest van meerdere Fora, maar zulk negatief en kinderachtig gedrag heb ik nog nooit op een Forum gezien.Je maakt jezelf dan nu wel belachelijk, admin op meerdere fora nog wel. Leuk voor je, ik houd het op actief bij 1 forum
Hoe dat je het voor me kaar krijgt om zo negatief op iemand in te werken blijkt maar net weer uit je karakter.Wat weet je van mijn karakter en hoezo negatief op iemand inwerken? Ben jij of Tomospower1 zo gevoelig dat je bij elke lach of snik een trauma krijgt?
Ik weet niet of je problemen of dergelijke hebt, maar als dat zo is zoek daar gauw hulp voor.Ik heb een groot probleem ja, het zijn de leden die hier offtopic komen blaten, en zo de topics van de andere leden komen verzieken. Dat is een lekker beeld als je hier voor het eerst komt kijken. Hé een reactie, zo wel 5. Ow nee toch niet want er staan 3 offtopic posts van leden die aan het vervelen warenWant je gedrag werkt nou niet echt bevoordelend voor je forum deelnemers + het gehele imago van het Forum zelf.Mijn gedrag? Ik wijs wederom op de leden die zich niet aan de regels houden Zelf zie jij dit warschijnlijk als "stoer" zijn in.Stoer? Kom je nou weer net als tomospower1 met een "dis"? Het echte gevoel van je "stoer" voelen heb jij waarschijnlijk nog nooit gevoeld. Wat is dat dan? Net zolang offtopic gaan totdat de crew je aanpakt, en dan zielig met de staart tussen de benen wegjanken? Of is het met beunsloffen je snortomos opvoere?Maarja als jij hier je plezier uit kan halen, niet iedereens leven wordt gedomineerd door dit soort onderwerpen en hobby's.Nou als jij en tomospower1 zo onafhankelijk waren ervan, dan snap ik niet waarom deze post? Blijkbaar is dit bij jou anders, en heb ik het totaal fout bij jou. Je kan mij niet inschatten, je kent me puur van inet.Hier in mijn dorp is dat nogal een verschil.
Humor is blijkbaar niet een van je sterkste punten.Ik verwijs naar bovenstaand punt. Humoer zie ik anders dan een chatsessie, in een topic waar dat totaal niet op zen plaats is.
Als dit mij een ban opleverd, hoop ik in ieder geval dat dit niet ongelezen wordt verwijderd, want dat zou sonde zijn van de moeite die ik in dit bericht heb gestoken. Als jij je wenst te gedragen als tomospower1, zal je dat uiteindelijk wel een ban opleveren... Ik laat dit gewoon staan, verdere reacties kunnen via PB/mail/msn. Mocht iemand in dit topic reageren, is dat lekker offtopic en krijg je meteen een waarschuwing. Puur om dit topic voor te houden waar het voor bedoeld was.
Als zelf niet contactgestoorde;
"De Groeten"
'Michael Jackson is in again' - 'Tupac'
^^^^^^^^^^^^^^^^^^niet contactgestoord?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten