

Maar trekt hij nou (28-24) sneller op (als je alleen op de twv let) en heeft hij een hogere top dan wanneer je 26-22 hebt? Of maakt dat eigenlijk niks verschil om dat het nog steeds 4 tandjes verschilt is?Om ik 28-24 laast gekocht had bij de brommerboer want hij had geen 26-22 mer liggen
ff paar vraagjess
1. i.s.t. tuning is toch gewoon een hobbyist die zelf uitlaten last..of heeft hij ze voor jouw berekend..?
2. waarom met tig-las is het niet slimmer om met autogeen te done.is veel mooier en kan je een dunne plaat pakken.. ik ga het dnek ik ook doen..
3.en heb je die 70 getunedd?gewoon ff alles afbramen of heb je poort nog extra vergroot..
4.en wat is de ideale spruitstuk vorm,kort-lang,-krom,recht
5.en heb je je blokje opgelast en dan recht geveild..waarom niet frezen..
6.en wat is het voordeel van een brede voetpakking
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
70cc rgd 45mm
70cc kop 45mm
15mm dellorto
17.5mm spruitstuk
twv 28-24
techno cc/opmaat uitlaat(niet verlast voor puch cilinder)
aangepaste carters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten