Ik denk dat jij van plan bent hem op te voeren?Ziet er super uit! Ook de specs.. watertanden
Ben van plan morgen of overmorgen een Funtastic te kopen of een Youngst'r. Nog steeds twijfel ik.. M'n gare Keeway scooter gaat eruit en dan join ik de Tomos clan![]()
Iemand die me kan overhalen wat betreft Youngst'r of Funtastic? Kleur LOL?
Hey, ik woon ook in Groningen!!Heb een jaar of 8 geleden een Quadro gehad, werd gejat (centrum Groningen, stomme junks).Koop een tomos Quadro, Standard of een ander type, de funtastic en die andere gare brommer zijn graflelijk..
Durf je wel, in een Funtastic lovers topicKoop een tomos Quadro, Standard of een ander type, de funtastic en die andere gare brommer zijn graflelijk..
Heb een jaar of 8 geleden een Quadro gehad, werd gejat (centrum Groningen, stomme junks). Toen van alles wat en nu maar weer terug naar Tomos. Op zich vind ik die Quadro's wel leuk, maar die Funtastic/Youngst'r banden vind ik mooier dan die fietswielen
Nope dit kan het niet zijn. want ik heb vorige week alles vervangen ( zuigervere + voetpakking + uitlaatpakking ) maar ik zou zo even naar me andere huis gaan waar me brommer staat en dan ff filmpj maken en ff postenIk denk dat jij gewoon met standaard snorkop rijdt. Weet niet precies hoe het zit met die rand bij A55 cilinderkoppen, hoe dan ook, op je filmpje kan ik niets vreemds ontdekken. Misschien dat je een klein lekje hebt aan de koppakking aangezien je je kop eraf hebt gehad of aan de uitlaatpakking aangezien je net een nieuwe uitlaat hebt.
hehe ok denk dat k t maar bij deze sproeier hou. In t filmpje viel hij 2 x weg ofzoiets kleiner miss. maar zo te horen op dat filmpje rijdt hij heel goed
yea wist ik alooh trouwens als je harder wil kan je je achter tandwiel kleinerdoen he maar dat wist je denk ik al
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten