bij een Puch zit de uitlaat aan de andere kant..AHAHHAHAAH, hoe heb jij je zijstandaard gemonteerd dan?!

Maar ze gaan hem ff goed make op me ma d'r werk.

bij een Puch zit de uitlaat aan de andere kant..AHAHHAHAAH, hoe heb jij je zijstandaard gemonteerd dan?!
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Ik had precies het zelfde toen ik me stnd snel erop zetten.Vet. Ga voor 300mm veren. Op de zachtste stand kan je nog een zwaar iemand achterop nemen en over drempels scheuren. Veert lekker op en neer, en je achterwiel staat (als je nog een bok heb) van de grond. (en het ziet er niet zo achterlijk uit met je achterspatbord) .
Ik ga met een standaard snel uitlaat meteen 40, ben er dus 15km harder door gaan rijden. Hij start nu alleen niet zonder choke, en trekt wat langzamer op. Dus ik doe er denk ook maar 1 of 2 maten grotere sproeier in.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
Daar geef ik je groot gelijk in. ^^ Maar als de zijstandaard helemaal goed werkt, dus de goede kant op inklapt etc., dan haal ik die middenbok eraf.Tof hoor
Alleen dat standaard whehehe
nja ik heb nu ook een middenbok + een zijstandaard, best wel fijn gewoon parkeren gaat met het zijstandaardje en als ik ga beunen aan me tomos is zo'n middenbok toch wel verdraait hendig !
BEUNHAAS!
bedankt m1k3 ik zat er aan te denken om hem miss in het begin effe te nemen en daarna een technigas nextik denk het wel maar het is ook meer een beginners uitlaatje hehbest veel mensen nemen hem dus.......
BEUNHAAS!
Het is allemaal gratis omgelast.Jij brengt heel je tomos weg voor dat standaard?
Of je haalt het standaard er even af, dan hoef je je tomos niet te missen
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten