Precies.Nee, de volgende keer.

Ik hoop dat dit over 4 a 5 jaar pas is.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Ja, dat is ook een idee....hij moet 4A kunnen leveren, dus dat zal wel lukken.evt kijken voor een andere accu ?
de huidige accu met zelfgemaakte bakje aldanniet een tupperware uit moeders keuken,
wordt een vrij lomp blokkig ding.
een platte accu zoals uit de rc wereld of van een oude makita ( mits die er in 12 V zijn )ofzoiets
kan je compacter / netter verwerken.
Is maar een idee ... heb er zelf ook over zitten brainstormen .
Mijn vrouwtje heeft namelijk dezelfde brommer als jou.
Ik heb toch maar besloten om een (2e hands) zadel speciaal voor de Quadro te kopen, dus met accubakje eronder...ook al vind ik die minder fijn veren dan een standaard zadel.Geen fraai gezicht, maar het moet voorlopig maar even...kon nog geen net zwart plastic bakje vinden waar de accu precies inpast![]()
De richtingaanwijzers (RAW) en claxon werken blijkbaar ook op de accu...zonder accu aangesloten maakt de claxon maar een zielig piepend geluidje en werken de RAW niet.Je kan een hele kleine accu onder de zijkappen doen.
Je hebt de accu toch alleen maar nodig om te starten
Volgens mij is dit nog de originele accu van Tomos die ik nu heb (Gel accu)...overigens gaat vandaag mijn 2e hands originele Quadro zadel (met accubakje) eronder, maar eens kijken hoe dat veert.Ligt er aan wat voor een accu je hebt, er zijn ook zeer krachtige kleine accu's, of eventueel zelfs 2 kleine accu's nemen.
Deze zijn natuurlijk duurder als een grote accu, maar dan heb je wel precies wat je wilt (en dat is toch ook wat geld waard)
En die bedrading omleggen is best goed te doen, als je er de tijd voor neemt en alle draden labelt
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten