netjes je hebt gelijkFlikker toch op man, dan hadden ze hier geen sectie moeten maken voor andere brommers. En dan kan ik jou ook net zo goed naar het puchforum doorverwijzen met je 'sprinter'. ()
En Renault, de kleur van jouw Tomos is ook belachelijk dus weet niet wat je mij nou probeert te maken hier, jij bent toch tevreden met de kleur van jouw tomos? Dan is dat prima. En zo ben ik ook tevreden met de kleur van mijn Sf2. Mij heb je nooit gehoord, tot nog toe, over de kleur van jouw tomos. Maar omgekeerd...![]()
Wat is er mis met het becomplimenteren van andermans brommers? Jij wou zeggen, dat je erop zit te wachten dat iedereen jouw tomos de grond in gaat zitten boren? Sommige mensen stoppen veel werk in hun brommer, en dan denkt een of andere boerenpummel het beter te weten en hem af te kraken. Mensen doen dit voor hun plezier Renault, het is geen wedstrijd, er hoeft niet altijd iets of iemand beter te zijn en daarvoor vind ik negativiteit over andermans brommers compleet zinloos. Maar ik weet ook wel hoe het zit, jij bent een van die types die het nodig vindt om in elk topic een reactie achter te laten en overal zijn mening over te uiten, en de helft van de reden daarvan is waarschijnlijk dat getalletje onder je username.
Daarnaast is je vergelijking van een opknaptomos en mijn kappenset klare onzin. 50% van de tomossen is zwart, terwijl je deze kappenset praktisch nooit zult tegenkomen. En dan weer, wat dan nog? Als ik er blij mee ben, laat me dan lekker joh.
En ik wil hier trouwens niet mee zeggen dat negatieve meningen niet geuit mogen worden, ik zou het alleen meer respecteren als de auteurs de eer aan zichzelf zouden houden en zich zouden realiseren dat zij niets meer zijn dan elke andere forummer en hun denivellerende onzin voor zich zouden houden.
Dan nog iets: Ik vind het gewoon vet om met een crosshelm te rijden. En wat jij daarvan vindt Renault, interesseert me nou echt de ballen en ik hoef er morgen dan ook echt niks over te zien in dit topic.
Post al dat plastic maar lekker op een of ander scooterforum.Wat zit iedereen nou toch te zeiken ?
Jij hebt gewoon een vette speedfight, en dat zeker weten beter dan een tomos![]()
Het is weliswaar 'tupperware' maargoed.
Gooi er 70cc op en blazen maar![]()
Iedereen moet zijn/haar scoot ook even posten
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten