Ja maar geld welJe kunt die metrakit 4 keer laten honen en 4 verschillende overmaat zuigers kopen
Dus warmloper is geen probleem

Wa kost dat uithonen wel niet. Beter gewoon gelijk een goed mengsel pakken

Ja maar geld welJe kunt die metrakit 4 keer laten honen en 4 verschillende overmaat zuigers kopen
Dus warmloper is geen probleem
Ja daarom alleen omdat ingmar er verstand van heeft
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
2 pac, ik bestel die tandwielen ook, mits ze passen.
Ik heb achtertandwiel 46 ja, Hij trekt bij mij echter snel op, de 1 is heel kort, dmv andere tandwiel verhoudingen wil ik iets meer top, en iets langere 1... Is er mee te halen toch?!
Hoeveel op hoeveel loopt die van jullie trouwens? 1:... km?!
Ik tank 1:25/1:30?! Beetje roken, maar met zo'n oud beestje liever iets meer. Wat maakt het in godsnaam uit?! Liever een nieuwe bougie om de maand of 2, dan een cilinder iets kapot...
1:35/1:402 pac, ik bestel die tandwielen ook, mits ze passen.
Ik heb achtertandwiel 46 ja, Hij trekt bij mij echter snel op, de 1 is heel kort, dmv andere tandwiel verhoudingen wil ik iets meer top, en iets langere 1... Is er mee te halen toch?!
Ik tank 1:25/1:30?! Beetje roken, maar met zo'n oud beestje liever iets meer. Wat maakt het in godsnaam uit?! Liever een nieuwe bougie om de maand of 2, dan een cilinder iets kapot...
2 pac, ik bestel die tandwielen ook, mits ze passen.
ja doe ik ookja hier ook, die 1ste versnelling is echt fucking nutteloos, geen powerband niets
meestal zet ik em voor het stoplicht in zn 2, koppeling vast, en als groen is, stukje lopen en in ze 2 wegrijden, stuk beter
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
hoe kwam je aan die cil ?@ 2pac: Heb standaard cilinder ja, origineel... 2 maand geleden een nieuwe erop gezet, net klaar met inrijden... (gokje althans, want mij km-teller doet het weer niet..)
Mijn vorige cilinder heb ik een keer eraf gehaald, 1 keer nieuwe zuiger en laten honen...
maar ben het met jullie eens, iets minder kan ook wel,, maar de 1:50 gooi ik er echt niet meer in... lager dan 1:35/40 ga ik niet... liever stinken dan geauwehoer ofzo.. toch?! Zoveel maakt het nou ook weer niet uit...
en ik begrijp dat de voortandwielen van een 4l/4tl op deze blokken passen? is dat 100% zeker?!
Powerband heb ik helemaal niet... Ga hem morgen afstellen, hopen dat het dan wat beter word... Heb vandaag een stage 6 filter(zo'n grote) erop gegooid, gewoon kijken wat het doet...
Maar die 1ste versnelling is echt shit ja...
Welke sproeier zou lukken denk je 2pac? Mijn setup is: 50cc origineel, originele kop, spruitstuk 12mm, carb: 15mm bing, sproeier nu: 68?! (even kijken morgen) en dan de stage 6 filter.
Met originele filter liep hij wel redelijk, wel erg rijk.... met de sproeier wat er nu inzit,,, maar hij krijgt nu wel echt veel lucht, paar maten groter?!
Sorry voor het lange verhaal:D!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten