alleen een andere uitlaat kan al snel wat schelen als je hem niet te hard wilt laten gaanhoi een vriend van mij heeft een tomos en die rijd maar 25kmph. en nu gaan we hem wat sneller maken maar wat kunnen we dan doen .hij hoeft geen 60kmph te rijden of zo want als die wat sneller gaat dan 25 is het al goed.
welke moeten we dan kopen en waar kan dat?alleen een andere uitlaat kan al snel wat schelen als je hem niet te hard wilt laten gaanhoi een vriend van mij heeft een tomos en die rijd maar 25kmph. en nu gaan we hem wat sneller maken maar wat kunnen we dan doen .hij hoeft geen 60kmph te rijden of zo want als die wat sneller gaat dan 25 is het al goed.
ok bedankt voor de infoals je niet veel geld kwijt wilt zijn kun je het beste een proma gp uitlaat kopen of een bullet (ong.30 euro) als je meer kwaliteit wil kun je beter een technigas terugloop uitlaat kopen (ong. 90 euro)
Die kun je gewoon bij een brommershop kopen of online bestellen..
Voor de rest kun je nog andere cillinder erop zetten en grotere caberateur
Brommer sigaar pakken (met dikkere bocht) mijn tos (std, 10mm bing) rijdt er zo 35km/u mee.hoi een vriend van mij heeft een tomos en die rijd maar 25kmph. en nu gaan we hem wat sneller maken maar wat kunnen we dan doen .hij hoeft geen 60kmph te rijden of zo want als die wat sneller gaat dan 25 is het al goed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten