met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
En ik heb een viertakt
nope, warm rijden, volgas rijden en afzetten (met koppeling uiteraard) en dan bekijkenDus wel met 68 beginnen?!
Wat is er waar van wat iedereen zegt:
Brommer warm rijden, op zijn top: koppeling in, inhouden en brommer uitdoen?!
Is toch bullshit of niet?! Gewoon warmrijden, en dan zal je het toch wel zien?!
En ik heb een viertakt
En ik heb een viertakt
Ik heb meestal op bougiekleur afgesteld. Werkte tot nu toe nog heel goed. Altijd perfect bruin en loopt heerlijk. Geen gestotter, niet inhouden, gewoon goed. Meeste problemen komen door valse lucht.Onthoud wel dat sproeierkleur echt niet alles is. Als hij mooi bruin kleurt, maar kut rijdt, moet je gewoon op je gevoel afstellen.
Ik heb nooit afgesteld op sproeier kleur. Altijd op gevoel en ervaring.
Ik heb een stukje in de wiki gezet over A52 carters en valse lucht.Indd veel mensen hebben valse lucht
Ja, iemand moet ff duidelijk maken dat elke Tomos van na 2002 een A52 carter heeft. (Of hoort te hebben)Ik hb het gezien
ik knip ook alteid mijn eigen voetpakking
Wel handig dat je er een topic over gemaakt hebt kan van mij gelijk in FAQ
Haat aan mensen die graf muziek plaatsen over filmpjes met motorgeluid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten