Owned?als je alles wil halen bij 1 winkel, gaat dat helaas niet. Je kan alles bij rijwielparts halen of josdijkman.nl, maar die puch kop kan je beter bij die jarnos-puch-shop.nl halen. Denk niet dat de bromboer die verkoopt..
groet,
Owned?als je alles wil halen bij 1 winkel, gaat dat helaas niet. Je kan alles bij rijwielparts halen of josdijkman.nl, maar die puch kop kan je beter bij die jarnos-puch-shop.nl halen. Denk niet dat de bromboer die verkoopt..
groet,
Je moet bepaalde hittegraden hebben om je ontsteking in orde te hebben, anders kan je bougie naar de knoppen gaan. Anders kijk je eventjes op de handleiding van die 50cc cilinder wat voor hittegraad ze aanbevelen voor je cilinder. Ik denk 6 of 7.wat is er mis met normale bougie dan![]()
Groet,
Bij de handleiding van mijn Airsal 65cc stond dat de beste bougiekeuze een hittegraad 7 was. Maar goed ik zou 7 doen heb je tenminste niet te hoog of te laag. Kijk nou maar eerst even wat er in die handleiding staat dan weet je het 100% zeker.Standaard snor: hittegraad 5 of 6
Brom: 6 of 7
Snelle 50 cc: 7
65 cc: 8
A55 snor: 7ES lange schacht
A55 Brom 8ES lange schacht
Denk wel 60, maar als je alles goed afstelt. Valse lucht, overal pakkingen doet haal je misschien de 65 wel <O~ .Welke snelheid zal de beste man kunnen verwachten.(ik heb zelf bijna dezelfde setup, en ben ook aan het kijken voor de 50cc airsal).
Zit ik goed wanneer ik denk aan zo'n 55 km/h?
[ Post made via Mobile Device ]
Tecno IS een optrek uitlaat. Je kan je achtertandwiel wel naar 26/27 of misschien wel 28 veranderen, dan trek je misschien wel autowheelies (met die tecno dan he:O 65 xD dan haal ik die techno circuit er onder vandaan en dan snor uitlaat trekt hij nog sneller en iets lagere top 40/50 is echt max wil niet me rijbewijs kwijt raken =D
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten