Ik zou het best willen doen maar dat zit niet meer in mijn functie omschrijving, gvd.!
naja ik ben het wel met je eens.. als er neit gereageerd meer mag worde omdat het zogenaamd "opkicken" is.. sluit hem dan ?hoezo oude topics omhoog schoppen..
dat was nog het ouwe 50cc automaat 4takt blok, en ja dat is sloom genoeg om 40 te rijden met een zijspan. Komt trouwens van een Honda Novio/Amigo af..
Sorry hoor, maar dit is gewoon interesse tonen. Kan wel zijn dat het een oud forum is (had er zelf niet eens aan gedacht zat gewoon op de site rond te kijken), maar dan nog. Als het na 8 maanden niet meer gewenst is dat er reactie's gegeven mogen worden kan er toch een slotje op?
ik heb alleen gezegt: als wij niet moge praten, sluit hem dan.. ik heb niet gezegt dat ik hem gesloten wil hebbe?tomoslover, je zegt net dat het topic dicht wil, en nu wil je praten? lekker logisch vind je niet?
als je wil lullen, move je aarsch naar het chattopic.
@ volty ding is en blijft lief
In feite wel, je zegt:
naja ik ben het wel met je eens.. als er neit gereageerd meer mag worde omdat het zogenaamd "opkicken" is.. sluit hem dan ?
en aangezien kicken niet mag, en jij dat beaamt, vraag je in feite dus om een slotje.
Maar aangezien er nog steeds op dit ding gereden wordt, vind ik ook dat er gewoon nog gepraat mag worden.
Dus ik loop je alleen te fucken
Nope, Ik heb hem nu thuis staan.Er word volgens mij helemaal niet meer mee gereden, hij staat eerder wat te verstoffen in de schuur dacht ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast