Ja is best te doen, mooi geluid, niet te hard geluid. En top snelheid gaat er zeker op vooruit!Is die estoril goed op een std setup? Sorry dat ik het vraag maar ik wil er ook 1 kopen.
BVD

Ja is best te doen, mooi geluid, niet te hard geluid. En top snelheid gaat er zeker op vooruit!Is die estoril goed op een std setup? Sorry dat ik het vraag maar ik wil er ook 1 kopen.
BVD
Nee, want heb hem niet meer.Kan je niet een keer een filmje schieten?Ja is best te doen, mooi geluid, niet te hard geluid. En top snelheid gaat er zeker op vooruit!Is die estoril goed op een std setup? Sorry dat ik het vraag maar ik wil er ook 1 kopen.
BVD
Dat ken niet? Ik ben niet in het dorp geweest... Of zijn er soms replica's van mijn brommer in de omloopIk zag je brommer net staan bij de Friends.
Hij is echt hoog joh , wel nice
Heb al andere 260mm besteld, toch bedankt.Ik heb nog standaard zwarte 280mm veren, zwart. 500km mee gereden, splinternieuw.
Ik zag toch echt je brommer staan , zoveel van die brommers zijn er toch nietDat ken niet? Ik ben niet in het dorp geweest... Of zijn er soms replica's van mijn brommer in de omloop
Zie er hier tegenwoordig steeds meer rijden met zwarte velgen etc. Ze kunnen hier niet origineel zijn, alleen maar afkijken van andere.Ik zag toch echt je brommer staan , zoveel van die brommers zijn er toch nietDat ken niet? Ik ben niet in het dorp geweest... Of zijn er soms replica's van mijn brommer in de omloop![]()
Maarja zal wel want er zijn eigenlijk wel achterlijk veel tomossen hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten