Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
van dellorto heb je een 24mm PHBL, zijn erg goede carburateurs@: koijtje
ja de inlaat is foking klijn en daardoor is idd een klijnere carb miss beter maar het is wel een hoogtoerige cilinder dus vandaar
gaat i wat minder hard trekken met een klijnere...dus de inlaar zal wel een stukje woorden vergroot dus k denk dat ik voor iets van 24mmzal gaan dan komt dat wel goed maar dan nog welke soort carb valstroomvlakschuif of weet ik watvoor je allenmaal hebt
oke bedankt dan gaat die et woorden gezien in overal daarzo goede reacties dr over hoor <O~van dellorto heb je een 24mm PHBL, zijn erg goede carburateurs@: koijtje
ja de inlaat is foking klijn en daardoor is idd een klijnere carb miss beter maar het is wel een hoogtoerige cilinder dus vandaar
gaat i wat minder hard trekken met een klijnere...dus de inlaar zal wel een stukje woorden vergroot dus k denk dat ik voor iets van 24mmzal gaan dan komt dat wel goed maar dan nog welke soort carb valstroomvlakschuif of weet ik watvoor je allenmaal hebt
Ben het met sjeff eens
nauja me cilinder hemt paste natuurlijk nooit erin dus dat heb k nu uitgedremelt...Heb je dat blok moeten kotteren? Er is ergens een programma waarmee je kan uitrekenen hoe groot je carb kan zijn
Ben het met sjeff eens
Ben het met sjeff eens
Ben het met sjeff eens
nee idd maar k had em ook maar alleen ff voor de foto er zo erbij gezet..Teringbrute cilinder. Alleen je carb gaat zo niet tussen je frame passen
Ben het met sjeff eens
ik heb dat nu met kneedbaar aluminium gedaan, even kijken hoe dat houd en anders moet ik tog voor oplassen gaanLaat eens een foto van je spoelers in je blok zien, hoeft dat niet te worden opgelast?
Ben het met sjeff eens
ja idd en nog een uitlaat en nog en hpinou nog ff een mooi spruitstuk he
Ben het met sjeff eens
ik denk het niet... t zau wel leuk zijn en ff kijken hoe en of ik hem snel kan starten,en ik wil ijgenlijk pas ermee gaat sprinten als de probleempjes eruit zijn..en ik neem ergewoon rustig de tijt ervoor en we zien welwanneer is dat ding klaar? met genemuiden(29aug) op de start lijn?
Ben het met sjeff eens
Bedoel je niet kneedbaar staal? En dat blijft niet zitten kan ik je vertellenik heb dat nu met kneedbaar aluminium gedaan, even kijken hoe dat houd en anders moet ik tog voor oplassen gaan
jajoh is het zelfdeBedoel je niet kneedbaar staal? En dat blijft niet zitten kan ik je vertellenik heb dat nu met kneedbaar aluminium gedaan, even kijken hoe dat houd en anders moet ik tog voor oplassen gaan
Ben het met sjeff eens
Ben het met sjeff eens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten