• Frontpage
  • Forum
  • Wiki
  • Onderdelen Shop
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Zoek
  • V&A
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Forumoverzicht
  • Zoek

Honda MT5 toch maar verder opknappen

Heb je nog andere gemotoriseerde voertuigen? Show ze hier!
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
608 berichten
  • Pagina 4 van 31
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 31
  • Volgende
drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 24 jan 2011 14:22

vrijdag heb ik een goedkoop setje mb5 wielen opgehaald, de winkel had geen mb5 remklauw meer dus kreeg ik een mbx remklauw mee ,(klauw is met 2 zuigers) samen met twee onderpoten van mbx om de remklauw te kunnen bevestigen, de winkel verzekerde me dat het op mijn Mt5 binnenpoten zou passen, maar eenmaal thuis gekomen bleek dus van niet, :') de diameter van mijn Mt5 binnepoten zijn 27mm en die van de mbx 28,5mm.dus alles gaat weer mooi terug! jammer maar helaas,

ik heb nog wel wat foto's ervan,

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik heb ook nog een koppelingshandel met bevestiging gekocht,
Afbeelding
kijk ook even bij mijn nieuwe Honda MT project..

PimW
Koffie
Koffie
Contacteer:
Contacteer PimW
Website
  • Citeer

Berichtdoor PimW » 24 jan 2011 19:32

Heet die toko toevallig Motoimport?

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 24 jan 2011 20:06

Nee funwheelers,
maar hoezo? soms slechte verhalen gehoord over motoimport?
ik wil er wel wat gaan bestellen dus zou handig zijn om te weten,

Fakemon
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Fakemon » 24 jan 2011 20:07

Motoimport hoor je altijd slechte verhalen over, verkeerd en kapot spul toegestuurd en alles.
.::▲ Even if you win the rat race, you're still a rat! ▲::.

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 24 jan 2011 20:11

oowh,dat wist ik niet ,goed om te weten want ik wilde nu daar een remklauw van mb5 gaan kopen, ik heb al via de mail gevraagd of het een goede was er werd gezegt 100% in orde te zijn,maar ja dat kan iedereen natuurlijk wel zeggen,misschien moet je gewoon geluk hebben.want bij funwheelers lullen ze ook maar wat, maar motoimport antwoord wel altijd heel snel terug met de mail. zelfs in de avonduren nog.

Fakemon
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Fakemon » 24 jan 2011 20:14

Tja, je hoort over iedereen natuurlijk wel slechte dingen. Word gewoon aangeraden om naar MI heen te gaan ipv te bestellen, aangezien ze het liefst oud spul eerst toesturen blijkbaar.

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 24 jan 2011 20:25

ja ik snap het ,dat is ook makkelijkst om van je rommel af te komen,maar is voor mij te ver weg,
heb net even rondgekeekn en ja hoor internet staat er vol van reclame mee,

...................................................................................................................................................................................
motoimport is gek man, ik woon paar km er van af kom er zo wat elke week. ROMMEL dat die heeft.. niet te geloven..
Voor de gene die het willen weten, hij koopt blokken in voor 30 euro per stuk, haalt daar de krukassen uit en verkoopt deze voor 45 per stuk
Als je je blok er laat reviseren en de keringen zien er nog redelijk uit vervangd hij deze niet. Hij vervangd trouwens ook alleen maar de krukaslagers, de rest van de lagers vervangd hij niet.
die portomonee trouwens wel eens gezien?

Fakemon
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Fakemon » 24 jan 2011 20:26

Zo hoor ik dus veel meer van ze.. Grote selectie maar ook een oplichter af en toe :').

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 24 jan 2011 20:59

ja zoals ik al eerder zei,je moet er geluk mee hebben en hopen dat je goed spul krijgt, op laten sturen met de post is wel altijd meer risico omdat als iets niet goed is je terug moet gaan sturen en dat kost weer geld.funwheelers is niet zo ver bij mij vandaan en ben ik zelf in de winkel geweest en zelfs die geven verkeerde spullen mee,

~Thijs~
Tomosforummer
  • Citeer

Berichtdoor ~Thijs~ » 24 jan 2011 22:34

Motoimport moet je heel goed bij opletten, ik was daar ook kreeg een "gereviceerd" blok wat geneens schakelde.

Het is er ook echt een puinhoop en het stikt er van de 16 jarigen die op de dam aan het sleutelen zijn.....

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 25 jan 2011 13:05

t'is allemaal ouwe troep man!
ik denk dat er nog heel weinig echt mooi en goed spul tussen zit, ik heb 40 euro betaald voor een setje mb5 wielen compleet met schijf/remklauw/slang/pomp en onderpoten,niet duur zou je denken? het chrome van de wielen is na het oppoetsen in redelijke staat en ik had beter verwacht, maar ik kwam er ook achter dat er een wiellager bij het achterwiel miste en de draadeinden waar het tandwiel op moet zijn rot,
nu heb ik net gebeld naar de winkel en gaan ze even in de loods kijken of ze nog een ander achterwiel en set onderpoten met remklauw van een mb5 hebben liggen, het zal wel niet,maar dan eis ik toch mooi mijn geld terug!

Fakemon
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Fakemon » 25 jan 2011 13:20

Niet over je heen laten lopen met dat soort grapjassen ;).

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 25 jan 2011 14:34

je hebt helemaal gelijk, ik voel me nu al voor de gek gehouden, want ze hebben me een remklauw van een mbx meegegeven omdat ze geen remklauw van een mb5 meer hadden, en nu gaan ze toch kijken of ze nog een remklauw van een mb5 hebben liggen.zoiets weet je toch??? en als ze die mogen vinden is het nog maar de vraag in welke staat hij is,of ze wilde hem misschien liever zelf houden..

Fakemon
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Fakemon » 25 jan 2011 14:42

Tja, ik neem aan dat je niet het verkeerde gaat opsturen en dan pas kijkt oft de goede er nog is.. :')

Wat een kneuzen zeg.

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 25 jan 2011 15:11

hij heeft mij verzekerd dat MBX onderpoten op MT5 binnenpoten zouden passen. ik hoor het hem nog zeggen, dat gaat zeker passen op een MT5 want MBX poten zijn even dik,ik heb daar nog nadrukkelijk om gevraagd, had ik het zelf maar geweten dat het niet zo was,maar helaas heb ik geen enkel ervaring met MBX, maar van een winkel die al jaren speciaal in alle honda M serie doet mag je toch wel verwachten dat ze dat horen te weten? en ook als je zoiets expres zou doen dat de klant dan terug komt, ik weet niet wat er achter zit, toen ik net belde en het vertelde kreeg ik een verbaasde verkoper te horen ,zo van..het past niet? hij zei toen eerst dan zoek ik een paar mb onderpoten voor je, ik zei nee want daar past de MBX klauw toch ook niet op, en toen ging die een Mb klauw zoeken. als hij straks maar niet af komt met MBX voorpoten om het op te lossen want die zijn veel te kort en dan moet ik nog eens een andere kroonplaat hebben ook, maar Mbx poten zijn sowieso voor mij te kort want ik wil m'n MT flink gaan ophogen, ik heb trouwens ook al een een keer een Mt5 met MTX voorpoten gehad maar dat rijd voor een MT5 veel te zwaar.MTX poten zijn erg dik en zwaar, de maat van MT en MB is gelijk aan 27mm ,en van mbx 28,5 weet ik nu,MTX zal nog wel veel dikker zijn..

Fakemon
Diehard
  • Citeer

Berichtdoor Fakemon » 25 jan 2011 15:28

Ik vind dat MB en MT gewoon retelekker veert, kan best begrijpen dat al die puch crossertjes die erin hebben zitten. Maar je mag tegenwoordig goed opletten bij brommerzaken want voor je het weet.. Krijg je die fratsen.

PimW
Koffie
Koffie
Contacteer:
Contacteer PimW
Website
  • Citeer

Berichtdoor PimW » 25 jan 2011 15:30

Ken je brommerforum.nl?

Moet je daar eens gaan rondsnuffelen, staat een hele bult met informatie over Honda vorkpoten remklauwen wielen etc.
Ook voor veel andere merken en type brommers.

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 25 jan 2011 16:59

ik zal eens gaan rondkijken :)

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 26 jan 2011 13:30

de ellende is alweer opnieuw begonnen, ik heb net weer gebeld naar de winkel en hij heeft geen tijd gehad om te zoeken en hij wilde me nu mb voorpoten in me maag splitsen,
ik maar vertellen dat ik dat niet wilde omdat ik de Mt ga ophogen en mb poten voor mijn ophoogplannen te kort zijn en de remklauw van mbx dan nog niet past. ja je hebt verschillende types in dikte mb voorpoten zei die,dus waar jou mbx remklauw ook op past, ja dus echt niet!! dan krijg ik dus gewoon mbx voorpoten die dikker en zwaarder zijn.ik heb er gelijk maar bij gezegt dat ik mijn eigen MT binnenpoten erop wil houden en daarover geen discussie mogelijk is en nu ergens anders een compleet passend setje kon kopen,en het nu zeker voor het einde van de week wil weten of hij een mb remklauw heeft of niet,omdat ik anders als achteraf blijkt dat hij toch niks heeft het setje misschien door hem zijn toedoen mis kan lopen omdat het inmiddels aan een ander verkocht zou kunnen worden, daarop antwoorde hij dat het nu zeker was dat hij een mb remklauw had liggen alsmede de onderpoten
(wat ik wel knap vindt, dat ie dat nu wel weet zonder te hebben gekeken) maar goed, ik moet het eerst nog zien en wacht dus nog even geduldig af tot het weekend anders ram ik dat hele setje in z'n reet als ik mijn geld niet terug krijg :evil:

drestar
Hopeloos verslaafd
  • Citeer

Berichtdoor drestar » 26 jan 2011 17:20

eindelijk iets dat past...het eerste MB onderdeel zit erop, ik moest de imitatie handgreep wel aanpassen anders ging de kabel er niet in

Afbeelding

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
608 berichten
  • Pagina 4 van 31
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6