klopt, maar je heb dan wel een kans om dè Tomos te zienGa maar een naar leiden en omstreken, rijden er echt wel meer dan in den bosch..
Daar kom je alleen maar tomosjes tegen(snor) en van die retro kut dingen.
Eigenlijk zouden we toch met alle Tomosforummers iets van een teken af moeten spreken, als we een andere Tomosrijder tegenkomen :p Ik geef altijd gewoon een paar keer vol gas als er eentje voorbijkomt, maar... Is toch vet als je anderen tegenkomt! Ik zou echt een stijve krijgen als ik ooit zo'n Tomos schakelbak van een van jullie tegen zou komen :p
Ook niet de middelvinger ?als ik hier met m'n tomos rijd dan steekt niemand vriendelijk zijn hand op, ik ben een wegpiraat op het fietspad
dus ze springen eerder aan de kant voor mij
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Eigenlijk zouden we toch met alle Tomosforummers iets van een teken af moeten spreken, als we een andere Tomosrijder tegenkomen :p Ik geef altijd gewoon een paar keer vol gas als er eentje voorbijkomt, maar... Is toch vet als je anderen tegenkomt! Ik zou echt een stijve krijgen als ik ooit zo'n Tomos schakelbak van een van jullie tegen zou komen :p
Nee dat doe ik wel als ze niet aan kant willen gaan,Ook niet de middelvinger ?als ik hier met m'n tomos rijd dan steekt niemand vriendelijk zijn hand op, ik ben een wegpiraat op het fietspad
dus ze springen eerder aan de kant voor mij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten