Ja heb het ook altijd maar een raar geluidje gevonden haha. Benieuwd wat men er over te zeggen heeftHmmm, duidelijkst in dat voetpaadje filmpje denk. Dat heeft nix met de afstelling van doen, lijkt me iets mechanisch. Niet mijn expertise dus ff afwachten tot een meer begenadigt persoon reageerd. Hij loopt op zich netjes zo toch maar lijkt (!) wat aan te lopen als je weg rijd en er klakkerd dus wat in je blok.
Met deze bougie is door mijn broer en maat nu al wel een aantal km gereden (in totaal). Maar als het dus te rijk zou zijn, moet er een kleine sproeier in?Die lijkt zo rijk maar dat kun je niet beoordelen na paar keer heen en weer in de straat.
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
Ja heb even nieuwe keerring besteld, ga hem er dan op zetten.Mogelijk is het de keerring ja, je kickstart en carterkap er af halen. Dan zie je het denk ik wel. En die ratel; is dat niet gewoon de koppeling?
Heb hem geprobeerd aan te draaien alleen dan draait ie meeZit je vliegwiel wel goed vast?
Je links werken niet, maar zal zo even kijken inderdaad!Heb je al eens naar de wiki gekeken?
Koppeling ratel verhelpen.
Koppeling ratel verhelpen 2
Koppeling ratel verhelpen 3
Misschien kun je daar wat mee.
Verder alle lagers nog goed?
Naar welke lagers moet ik precies kijken? Het blok is voor mij nog een beetje een grijs gebied..Het waren ook geen links hoor, haha.
Was je luchtfilterschuim vies of echt van binnen?
Luchtfilterschuim zit/moet eigenlijk speciale olie op.
Als de bak zelf vies is kan dat met vanalles, afwasmiddel etc..
Weet je ook zeker dat je alle ringen goed hebt in de versnellingsbak?
Lagers nog goed?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten