Nee hoor, er zijn zat mensen die dit tunen met speciale fress gereedschappen doen. Betere varianten van de dremel dus, met regelbare draaisnelheid en richting.iedereen doet dat met de dremel..
Nee hoor, er zijn zat mensen die dit tunen met speciale fress gereedschappen doen. Betere varianten van de dremel dus, met regelbare draaisnelheid en richting.iedereen doet dat met de dremel..
ik bedoel die aare tomos die in het schuurtje stond renault.hee schele kip
70cc rgd 45mm
70cc kop 45mm
15mm dellorto
17.5mm spruitstuk
twv 28-24
techno cc/opmaat uitlaat(niet verlast voor puch cilinder)
aangepaste carters
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Dat betekent nog niet dat iedere zogenaamde tuner zijn cilinder met een dremel bewerktdie heb je ook van het merk dremell..
Niks gezegdik bedoel die aare tomos die in het schuurtje stond renault.hee schele kip
70cc rgd 45mm
70cc kop 45mm
15mm dellorto
17.5mm spruitstuk
twv 28-24
techno cc/opmaat uitlaat(niet verlast voor puch cilinder)
aangepaste carters
Zoals pim al gezecht heeft bewerk je spoelkanalen/poorten met een haakse frees.maar met zon haaks freesje .. wat doe jij dan..
ff afbramen..kan je dat niet beter met schuurpapiertje doen..dadelijk cilinder na de klote
Mooi! man echt netjes geworden, ik wil ook een schijfrem erop beunen. Mijn voorrem die piept en klemt als een malleAl ideeen over de kleuren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten