Klopt het dat hij een tering lawaai maakt? mischien is hij niet goed aangeschroefd, weet iemand hoe ik een tecno cc goed kan monteren?Dank je, ik hoop dat deze pijp mijn tomosje een beetje lekkerder kan laten lopen (om het even beschaafder te zeggenLeuk, goeie keuze. Tecno CC is een goeie pijp)
Die zit inderdaad bij de ophanging maar aan 1 schroef. Onder het blok aan 2. Mischien zit hij onder het blok los maar ik krijg de schroeven niet vasterHet kan zijn dat de ophanging aan het frame of bij de flens niet helemaal goed zit. Dan moet je die even bewerken met een vijl tot t wel past.
is het geluid nog wel onder de 100 decibell? Ik wil niet de eerste dag de politie achter me aan hebbenAls hij niet vaster kan zal hij goed vast zitten, lekt de pakking ook niet? (voel je er geen lucht uit komen)
Hou er wel rekening mee dat een tecno cc veel meer geluid maakt dan een standaard pijp he, dit is normaal.
Ik heb het probleem grotendeels verholpen (maat 10 sleutel + waterpomptang). Wat een leuke uitlaat zeg, goed geluid en prestatiesNog beter:
Steek het boutje door de ophanging op t frame maar draai hem nog niet aan. Maak nu de uitlaatflens vast aan de cilinder. Draai nu de ophanging aan t frame goed vast.
Als je hem los laat hangen aan de flens bestaat er de kans dat je flens verbuigt/scheurt of dat de boutjes stuk gaan.
Hmm hoe kan je dan ervoor zorgen dat die demper niet lostrilt?uit eigen ervaring kan ik zegen dat een techno CC wel een leuk uitlaatje heir voor is maar jammer dat de demper toch los trilt nou is dit wel makkelijk op te lossen![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten