Dan moet je die nog even halen.Bij mij zit geen "visje" in de verpakking

Of kijk je ketting even na, misschien hebben ze deze er al op gedaan tegen verlies.
Dan moet je die nog even halen.Bij mij zit geen "visje" in de verpakking
Dan moet je die nog even halen.
26/22, maar of je dan nog trekkracht over hebt?? hoe kleiner het achtertandwiel des te hoger je snelheidmensen,ik weet veel,maar ben effe helemaal de draad kwijtwaarmee rijd je harder? met vertanding 26/22 of 26/24
ja echt te stom dit,maar ben echt de draad kwijt...
alvast bedankt
*heb ik ergens gelezen*ik heb een keer gelezen dat je voor elke 2 tanden die je inleverd ongeveer 5km/h verliest. Jij zou dus ongeveer 10km/h inleveren
ketting vervangen weet ik niks van !
Is je kettingspanner niet verdraaid (asmoeren losgelopen) waardoor je achterwiel nu tegen de achterbrug schuurt? Of is je lager kapot gelopen?als ik mijn tomos op mijn standaard zet en de ketting achteruit draai (zodat me band achteruit draait) dat ik dan water/benzine hoor klotsen... weet niet wat daar de bedoeling van is.. ging fnaaf een stukje rijden en na enkele hobbeltjes op de fietspaden van tegenwoordig begon me achterwiel een gek geluid te maken.. toen ik thuis was zag ik dat me ketting ook éérg slap hing..
is dit normaal?
In principe lever je niets in, je hebt zelfs meer snelheid. Maar door het veranderen van je uitlaat (setup) kan je motor wel iets meer problemen geven met rijden. Kwestie van opnieuw afstellen.mijn setup is verder standaard, alleen een uitlaat zonder S-bocht.
misschien kan je me nu vertellen hoeveel ik dan inlever?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 9 gasten