Als je de zuiger wil vervangen, moet je de cilinder eraf halen. Dus nieuwe voetpakking (en eventueel koppakking) monteren is een must. Daarnaast de pakking tussen cilinder en membraam vervangen als deze lekt (valse lucht).ik heb nu een stnd snor naar sntd brom gemaakt,
maar de zuiger alleen nog niet,
hij rijd ook niet echt lekker, ik heb als verschillende sproeiers geprobeerd
maar kan dat dan ook aan de zuiger liggen, en als ik er een andere(sleuf)zuiger in doe moet ik dan nog pakkingen vervangen ofzo, ik weet er nie veel van. gr.
Is je kettingspanner niet verdraaid (asmoeren losgelopen) waardoor je achterwiel nu tegen de achterbrug schuurt? Of is je lager kapot gelopen?als ik mijn tomos op mijn standaard zet en de ketting achteruit draai (zodat me band achteruit draait) dat ik dan water/benzine hoor klotsen... weet niet wat daar de bedoeling van is.. ging fnaaf een stukje rijden en na enkele hobbeltjes op de fietspaden van tegenwoordig begon me achterwiel een gek geluid te maken.. toen ik thuis was zag ik dat me ketting ook éérg slap hing..
is dit normaal?
Dat "klotsen" is de olie in de versnellingsbak. Als je je wiel achteruit draait, neemt deze een aantal tandwielen mee en die draaien door de olie. Is normaal.
Wat denk je zelf? Als jij een van je benen breekt, loop je toch ook niet meer lekker?ken et kwaad dan als me lager kapot is...
En je stuurslot vervangen? Kan je dat zelf doen of moet je dat laten doen?Als ik op me top rij, dan begint me lamp soms te knipperen en als ik de toeter gebruik dan doet die het ook niet helemaal 100%..
kan het zijn dat me spanningsregelaar bijna gaar/kapot is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast