Ik zie niets vreemds aan zijn quote en haal er ook niet uit dat zijn Tomos staat te schokken. Het beeld wat TS schetst is precies zoals ik het uitleg. Zolang je niet voelt dat de brommer uit zichzelf wil gaan rijden of schokkerig aanvoelt als je voor het verkeerslicht staat is er niets aan de hand. Vergelijk het maar met een automaat van een auto. Die "kruipt" ook. En die gaan ook meer als 100.000 km mee.Hallo,
Ik heb een tomos standaard (snor) uit 2005, en als ik hem starte dan wilde hij helemaal niet stationair draaien.
Nu heb ik de stationair schroef iets in gedraaid en het hele probleem is over
Maar als hij nu warm is en ik zet hem op de *standaard dan draait het achterwiel langzaam.
Nu was mijn vraag al sta ik nu bijvoorbeeld voor een stoplicht stil, slijt mijn kopeling dan veel? of hebben die van jullie dit ook?
Alvast bedankt
Nee, hetzelfde heb je met scooters die uit de fabriek standaard komen draait het wiel ook langzaam als hij op de bok staat.nee das niet normaal!
aan tomosdriver: heb je wel eens je carter open gehad? daarin zit je koppeling, wat je moet doen: vervang de veer van de 1ste versnelling,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten