Had ff filmpje gemaakt van toen het gebeurde terwijl jij reed, leedvermaak is altijd leukoke 70cc rgd is dood![]()
blok had te veel vermogen
big end krom koppeling gebroken en zuiger kapoet
was echt helemaal klaar met dat blok alles weg getyvt. geen fotos was echt razend kut ding
![]()
Was dit niet gewoon slecht tunewerk? Als je zuiger in een poort hapt, vastloopt, dan kun je ook je krukas/koppeling en zuiger goed verneuken...
Hoeft die cilinder niet zoveel vermogen voor te hebben hoor
oke 70cc rgd is dood![]()
blok had te veel vermogen
big end krom koppeling gebroken en zuiger kapoet
was echt helemaal klaar met dat blok alles weg getyvt. geen fotos was echt razend kut ding
![]()
rij nu met een 65cc airsal blokje(niet *standaard) rijd lekker 100-110 met een 19mm carb binnekort als ik hem opnieuw ga spuiten maak ik overal fotos van
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Zijkapje zit niet echt goed volgens mijtijdje niks laten horen maar brommer staat al heel lang in elkaar en rijd al de brandweer ong 85-90 en auto wheili maar in middels heeft de koppeling het zoon beetje laten afweten dit is de 2e al die er in zit en hij is versleten dus whielies gaan niet mee zo makkelijk
hier ff fotos
setup
65cc dmp
65cc kop
16mm carb
getuned polini membraam
14mm spruitstuk
26-22
over een tijdje word het frame aangepast en komt er een grote jongens cilinder op(geen airsal oid)![]()
en een verstevigde voorvork en achterbrug
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten