Nee, onder op de kroonplaat staat ebr gegraveerd, en het systeem van de veer is heel anders, en hoe het stuur wordt vastgehouden ook, dus het is er wel 1 van ebrmooi ding.
alleen ik weet niet zeker of die voorvork van jou een ebr voorvork is. volges mij is het gewoon een chrome voorvork.
hoe dan ook, hij is vet
Nee dusVolgens mij is het gewoon een originele, waarvan de onderpoten en kroonplaten verchroomd zijn
Hehe ja klopt, is echt mooi geworden, volgende week maken we hem af!Kijk die brug glimmenhad ik nog gedaan met van dat lak op poets shit van waldZeker chille brommer, mijn complimenten!![]()
![]()
Hebben we weer is heel mooi gefixt dit weekendHet begint nu echt ergens op te lijken. Volgende week is hij af
ThnxZeker chille brommer, mijn complimenten!![]()
.....
Klopt idd, gelukkig zit ie nu goed en spelingloos!en nog even als aanvulling op de chrome voorvork. deze ebr is ook ongeveer 1 cm langer dan de *standaard tomos voorvork.
dat had ziggys ook hoorveel plezier om zo te rijden maar als jij zonder spatbord rijd en je zet je voor wiel tussen je benen en je gaat de vork bewegen kan hij van links naar rechts vrij bewegen en das niet handig
Spatbord en stabilisator komen er nog op, staat nu idd fucking scheef, soms naar rechts soms naar linksveel plezier om zo te rijden maar als jij zonder spatbord rijd en je zet je voor wiel tussen je benen en je gaat de vork bewegen kan hij van links naar rechts vrij bewegen en das niet handig
stickers blijven er toch op, maakt het frame een beetje af vindt ikja mijn voorvork ging ook helemaal heen en weer inderdaad haha best eng als je hard ging maarja ik heb nu gewoon een spatbord hoor! enneh ik zou inderdaad wit of chrome velgenlint nemen en ik zou echt die stickers er af halen vind het geen porem
ik moet nog ff kijken idd, misschien is rood idd heel mooi, net als bij de tomos van mr darque, maar dat chroom past wel erg mooi met zon zwarte glimmende velgRood komt ook terug in de stickerDus het kan echt wel staat zelfs mooier dan chroom denk ik.
wit niet, hou ik niet van, misschien chroom iddbeter geen rood, maar iets wat bij je frame kleur past. wit of chroom ofzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten