thnx!, morgenmiddag even mn spruit ontgrenzen en dan woensdag of donderdag op school uitboren naar 15mm zodat ik van het weekend mn schuine spruitstuk erop kan beunen! Dan boor ik gelijk wel effe de schroeven van het oude achterspatbord eruit zodat ik mijn nieuwe + lexuslicht erop kan zetten!Nice
oo hoezo lukte het niet dan? ik heb op school een kolomboor dus misschien dat het daarmee lukt? want dit spruitje heeft nu zijn beste tijd gehad..ziet er weer mooi uit! behalve de lak van je framedoe daar iets aan
en schuin spruit opboren naar 15mm is moeilijk! zelf al geprobeerd maar was mislukt
lekkere vriend is het dan dat je hem zo oplichtklopt, en daarom is dit meer een uitprobeersel. Deze cilinder+zuiger+1412 ga ik binnekort monteren op de tomos van een vriend van me voor 100 euro;)
Waar heb jij het over?bij je uitlaat poort zit toch geen groot gat??
laat maar, verkeerd gelezenAchja, hij wilde zelf 100 geven incl monteren dus ik zit dr niet mee maar gaat het veel schelen?
Misschien dat ik mijn eigen airsal ook aan pas en dan heb ik 2 vragen, ik ga nu 75 kmh ongeveer
Als ik het gat in mijn zuiger even breed maar als mijn inlaatgat scheelt dit met optrekken en top? zo ja hoeveel?
Als ik mijn gat van mijn inlaat even breed als de inlaat maak EN mijn inlaatpoort tot 1 groot gat maak, hoeveel scheelt het dan in top en trekkracht?
alvast bedankt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten