En hoezo zou dat moeten? Een puch stuur is zowat hetzelfde als een tomos stuur...bij dat zadel moet het stuur of verder naar voren of vervangen worden door een puchstuur....
Ingmar zegt:
kickboxer he, lenige benen
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
heb maar één lenig been en dat is me 3e
Stickers zou ik imho niet doen. Ik hou persoonlijk meer van een clean uiterlijk, met stickers lijkt een tomos meteen zo sjonnieDank je...
Hij is nou ook echt af voor zover ik kan verzinnen... misschien een paar stickers of iets in die richting.
Zadel is echt een top ding. Zit echt super en een beetje steun aan me rug.
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
bescheiden stickertje kan in principe nog wel hoor, ik zou het persoonlijk niet doen, maar het kan nogJa daar heb je opzich wel gelijk in.. moet wel strak blijven.
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
hoe kom je uberhaubt op het het idee voor zulke hoge schokdempers die je er op hadIk weet niet of jij goed kijkt maar waar zie jij op die laatste foto's hoge schokbrekers dan vriend?
ja dat snap ik.. maar voor als ik het een naam moet geven is het eerder een chopper als een racer, vandaarIk vind het een geinig brommertje maar een chopper kan je het echt niet noemen.
Om te beginnen kun je misschien een hoger stuur erop zetten en je voorvork ietwat verhogen. Ook je zadel zou ik op z'n allerlaagst doen. Dan kom je al in de buurt van een chopper.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten