begrenzingsbusje heb ik er zo uit. Niets warmstoken. Wel moet daarvoor het spruitstukje van de cilinder af. Dan met een eigen gemaakte "trekker" het busje eruit draaien.Bedankt Shadowranger, maar er zit al een grotere sproeier in n.l. 54. Standaard is toch 47 in een snor?
En het verwijderen van het begrenzingsbuisje is toch aardig wat werk. Moet je hele blok eronder vandaan halen om toch dat spruitstukje te verwijderen. En dan warm stoken, want dan kun je toch pas dat buisje eruittrekken. Tenminste zo heb ik het gehoord van een Tomos monteur. Of boren jullie het gewoon uit, met het risico, dat er boorsel achterblijft?
Zijstandaard van een A35 kopen. Het stuk van het zijstandaard dat aan je achterbrug vastgebout wordt is hol. Net als die A35 achterbrug. Dat stuk moet je eigenlijk voor het mooie dicht laten lassen. Dan kun je hem daarna gewoon met de bevesting vastzetten. Het zal alleen altijd zijn sporen achterlaten op je achterbrug, omdat hij er natuurlijk niet voor gemaakt is. Succes!
dan moet je gewoon meer kracht zetten, of voorzichtig een paar tikken met een hamer op je bahco geven, wil hij vaak ook wel los schieten.Al gedaan net als linkse tap er in, 2 kanten vlak vijlen en met een bako, gat dwars erdoorheen en dan met een schroevendraaier dus volgens mij zijn mn opties aardig op
Dit is dan wel niet mijn filmpje, maar
Link
Is dit normaal? Of is dit juist wat dat gerammel (knikkergeluid) veroorzaakt als je brommer stationair draait?
Ik heb dit 'probleem' ook en ik ben er zeker van dat alles in mijn blok aanwezig is en op de goede plek zit.Er hoort nog een ringetje achter het koppelingshuis te zitten waardoor deze speling weg gaat. Zeg maar tussen de keerring en het koppelingshuis om het makkelijk te omschrijven.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten