- Welke model tomos heb je?
Revival
Uit welk jaar komt de tomos ?
Toelating stond op 2005 in de papieren maar bij opmerkingen stond dat hij al daarvoor in gebruik is geweest.
Is het een snor of een brommer?
Brommer
Wanneer ontstond het probleem?
Gisteren
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
Nee, ik heb hem pas sinds 2 dagen
Wat is het probleem?
Hey, ik heb sinds 2 dagen een Tomos Revival. (totaal geen verstand van een brommer). Volgens zeggen had hij lange tijd stil gestaan. Dus gister aan het kicken geweest en na 2,5 uur starte hij :p . Beetje gerotzooi, want hij viel telkens uit, uiteindelijk liep hij goed maar ging niet sneller als 35 (hij schakeld 1 keer met hele rare geluiden). Dus ik hem aan het inrijden geweest ging wel goed, totdat ik moest eten... (had 2 uur gereden). Na het eten elektrisch gestart (hij liep meteen), maar hij schakeld helemaal niet meer (dus hij gaat maar 16) als ik meer gas geef dan wilt hij over schakelen en maakt hij een heel raar geluid en schud de hele brommer. (dat is dus niet echt goed

). Dus heb ik hem maar weer in de schuur gezet en ben ik naar dit forum gegaan..... Iemand een idee wat er aan de hand is?
(hij heeft ook helemaal geen power gehad, als ik op de grond stond en gaf vol gas bleef hij staan)
(probleem 2 en 3: km teller doet het niet, en knipperlicht naar rechts doet het niet)