Laatste update klik Hier

Mijn kenteken loze tomos

zo kreeg ik de brommer
naar een paar kleine veranderingen achter rekje er af gesloopt chromen stuurtje

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sleutelen
vraagteken veertje aan het vervangen, chrome 34mm achter vering er op, lexus achterlampje er op,
schuin spruitstuk, power one filter, voor vork rubbers kapot gesneden, voor spatbord er tijdelijk ff af. nieuwe tandwielen en ketting.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
toen kwam er een airsal 50cc snel op
En gemonteerd
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mini update 23-05-2010
nou het was gister lekker weer dus ik dacht laat ik maar is aan het plaatwerk beginnen!
eerst heb ik de zij kappen er op gezet maar dat was natuurlijk weer een gehanes omdat ik een schuin spruitstuk heb op een oud model.
ik heb ook me voor spatbord er weer op gezet en alles boutjes en moertjes zijn nu wel van RVS!
er zit nu nog duck tape op me zijkap maar dat word later nog van traanplaat:D
en ik heb me koplamp bedekt met zwarte airstof (verkoopt me pa) is een soort gaas stof.
ik heb geen foto's van het beunen alleen van het eindresultaat.
Aan schouw

oja ik heb ook de carters opgeleukt alla faq

let op de koplamp

dat was hum

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Setup
Airsal 50cc snell
14/12 carburateur
TWV 26-24
bullit uitlaat------------gaat in de verkoop PB me maar als je interesse hebt
power filter
top rond de 65-70 oid moet nog getest worden
4 juli was ik jarig

dit is wat ik heb gedaan :
-puch HD kop ---------------------------------------------------------------------------Heb ik
-buddy seat-------------------------------------------------------------------------------Heb ik
-technigas next--------------------------------------------------------------------------Heb ik
-nieuwe banden--------------------------------------------------------------------------Heb ik
-nieuwe verf op de velgen-------------------------------------------------------------Gedaan
-15/15 carburateur-----------------------------------------------------------------------Heb ik
barst maar los <O~