[ Post made via Mobile Device ]

Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Het is nu ook met een nieuwe bougie.
Wat zijn de symptomen van een kapotte bobine?
Want hij rijdt goed nu, maar houdt af en toe in en springt ineens weer aan en rijdt verder. Ook was er een beetje backfire.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Foto's maken heeft geen nut, want je ziet niks aparts aan de bougie. Gewoon een iets donker bruin gedonder. Stel je voor alsof je rijdt en je ineens je uit knopje om draait. Dan weer aan en op een willekeurig moment weer uit. Soms wat backfire, hier en daar duurt het langer voor hij het weer doet en soms houdt hij maar even in.foto's zeggen meer dan woorden ,
zien de bougies er ook elke keer hetzelfde uit ? Ze zien er uit alsof de brommer goed is afgesteld, alleen nat van al het kicken. Toch springt hij soms ineens wel weer aan. Valt hij niet gelijk uit, dan heb ik er kans op dat ik weg kan rijden.
Welke bougies heb je er in gedraaid ?
Komen ze in volgorde, NGK bpr7hs, bosch w7ac, NGK bpr7hs, NGK bpr7hs, bosch w7ac. Ik kan niet bougies blijven kopen natuurlijk.
Heb je verschillende soorten uitgeprobeerd ? Zie bovenstaande.
Graag wat meer info , voordat er allerlei uitspraken komen die er niks mee te maken hebben,
en waar je niks aan hebt.
Vliegwiel is droger dan Bert Visser.Het is nu ook met een nieuwe bougie.
Wat zijn de symptomen van een kapotte bobine?
Want hij rijdt goed nu, maar houdt af en toe in en springt ineens weer aan en rijdt verder. Ook was er een beetje backfire.
Heb je de ontsteking ook al bekeken ? ( vliegwiel eraf )
vocht in elektronica is net als alcohol ,
het maakt meer kapot dan je goed kan maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten